Γιατί ξεχωρίζουμε ως Σχολείο
- Γιατί ξέρουμε πως να διδάξουμε όλα τα παιδιά αποτελεσματικά εφαρμόζοντας τη σύγχρονη θεωρία στην πράξη.
- Γιατί ξέρουμε πώς να ανταποκριθούμε στις ανάγκες κάθε παιδιού.
- Γιατί ό,τι λέμε το πράττουμε και δίνουμε την ευκαιρία σε όλους να το διαπιστώσουν.
- Γιατί είναι η καλύτερη σχέση ποιότητας και τιμής σε ένα πολύ ξεχωριστό αγαθό που αφορά την ψυχή του παιδιού και την οικογένεια.
- Γιατί επενδύουμε πρώτιστα στους ανθρώπους μας: τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τα παιδιά.
- Γιατί συνεχώς διδασκόμαστε από την εμπειρία και βελτιώνουμε την ποιότητά των παροχών μας χρόνο με τον χρόνο.
- Γιατί προνοούμε και βρισκόμαστε μπροστά από τις εξελίξεις.
- Γιατί οι μαθητές μας είναι ευτυχισμένοι στο σχολείο.
- Γιατί όλα τα παιδιά επιθυμούν να είναι καλοί μαθητές.
- Γιατί οι εκπαιδευτικοί μας επιδιώκουν να γίνονται σταθερά καλύτεροι για να είναι πιο αποτελεσματικοί.
- Γιατί το όραμά μας είναι όραμα κάθε εκπαιδευτικού και κάθε οικογένειας
- Γιατί το σχολείο μας γίνεται το σχολείο που κάθε γονιός και κάθε παιδί θέλει να φοιτήσει.
Εκδήλωση ενδιαφέροντος για ενέργεια του σχολείου
Συμπληρώστε την φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.
Τα Project του σχολείου μας

Project: Αειφόρο Σχολείο
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για το μάθημα: ποιος το κάνει (ιδιότητα) τίτλος μαθήματος, συχνότητα την εβδομάδα, σύνολο μαθημάτων 1ου τριμήνου, 2ου τριμήνου 3ου

Project: Αυτοοργάνωση
Στόχος του μαθήματος είναι τα παιδιά να αναπτύξουν το καθένα ανάλογα με το δυναμικό και τις κλίσεις του, αυτοπεποίθηση, κίνητρο για μάθηση ανώτερου επιπέδου.

Project: Ελληνικός Πολιτισμός
Αναφερόμαστε στην ετυμολογία της λέξης “πολιτισμός” Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για το μάθημα: ποιος το κάνει (ιδιότητα) τίτλος μαθήματος, συχνότητα την εβδομάδα, σύνολο

Project: Ετυμολογία – Ορθογραφία
Ετυμολογία της λέξης ” ορθογραφία “ Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για το μάθημα: ποιος το κάνει (ιδιότητα) τίτλος μαθήματος, συχνότητα την εβδομάδα, σύνολο

Project: Ιστορία – Μυθολογία
Ιστορία: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ – ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ Μετά από πολλές προσπάθειες διδακτικής πράξης, δοκιμάζουμε την μέθοδο project επιλέγοντας

Project: Ιστορία της Τέχνης – Εικαστικά
“Ιστορία της τέχνης” από την αρχή της ανθρώπινης ιστορίας (πρωτογονοι άνθρωποι έως σήμερα) Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για το μάθημα: ποιος το κάνει

Project: Λογοτεχνίας
Ανάπτυξη της Φιλαναγνωσίας ως βασική δεξιότητα επιτυχίας στην καθημερινή ζωή των μαθητών μας Στο Σχολείο μας η Λογοτεχνία παίζει ένα πολύ σημαντικό ρόλο

Project: Παιχνίδια & Μαθηματικά
Προσεγγίζοντας προβλήματα μαθηματικών μέσα από γρίφους και παιχνίδια. Στο σχέδιο εργασίας αυτό συμμετέχουν οι μαθητές της Ε, με σκοπό την αλλαγή στάσης στα

Project: Συναισθηματική Νοημοσύνη
Επικοινωνία γονέα με μαθητή Στο σχολείο μας είναι στόχος οι μαθητές να επικοινωνούν στην οικογένειά τους την καθημεριμότητά τους π.χ. 1 καλό και

Project: ΤΠΕ
Πληροφορική ως εργαλείο Στα σύγχρονα Προγράμματα Σπουδών ο πληροφορικός γραμματισμός θεωρείτε γνωστικό-μαθησιακό αντικείμενο αντίστοιχης σπουδαιότητας με τον γλωσσικό προγραμματισμό (literacy), τα μαθηματικά και
Το Ευρωπαϊκό Πρότυπο με αριθμούς
σε κάθε τάξη
στο τμήμα
μαθήματα
την εβδομάδα
στην αγγλική γλώσσα
Εκδήλωση ενδιαφέροντος για ενέργεια του σχολείου
Συμπληρώστε την φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.