Επικοινωνία γονέα με μαθητή
Στο σχολείο μας είναι στόχος οι μαθητές να επικοινωνούν στην οικογένειά τους την καθημεριμότητά τους π.χ. 1 καλό και 1 άσχημο.
Εξηγώ γιατί είναι σημαντικό για εμένα να συζητώ με τους γονείς μου τα γεγονότα και όχι μόνο τα παρπάπονά μου. Το συζητώ προφορικά με τους γονείς μου και έπειτα το γράφω με 160 λέξεις για την άλλη Δεύτερα.
Ενδειτκικά αναφέρουμε θέματα που αναπτύχθηκαν:
Α΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Ζωγραφίζω:
- πως νιώθω που έχω επιστρέψει στο σχολείο μετά τις διακοπές μου
- πότε φοβάμαι και πως αντιμετωπίζω τους φόβους μου
- ωραία πράγματα,που βλέπω, που αγγίζω, που μυρίζω
- έναν κανόνα που με δυσκολεύει στο σχολείο
- έναν κανόνα που με δυσκολεύει στο σπίτι
- πότε μου λέει μπράβο η μαμά και ο μπαμπάς
- πότε είναι περήφανη η δασκάλα μου για μένα
- ποιος είναι ο στόχος μου για τη νέα χρονιά
- τι μου αρέσει να παίζω στην αυλή του σχολείου
Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
- Περιγράφω κάτι για το οποίο είμαι περήφανος από τότε που ξεκίνησε το σχολείο
- Τι θα ήθελα να βελτιώσω στη συμπεριφορά μου και γιατί
- ΝΑΙ ΜΠΟΡΩ: “Η αληθινή ιστορία του Εμμανουέλ” και πότε θαυμάζω κάποιον και γιατί
- Ιστορίες του Ροντάρη: “Η χώρα του ξε|”. Περιγράφω το δικό μου φανταστικό ξε-αντικείμενο
- Τα συναισθήματα υλικό με συνώνυμα
- Φτιάχνω το δικό μου γενεαλογικό δέντρο
Γ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
- Κανόνες χρήσης κουτιού θαυμασμού και παραπόνων
- Επιτρέπεται να ακουμπήσω κάποιον, ενώ δεν το επιθυμεί;-Τι μπορεί να συμβεί αν ακουμπήσω κάποιον ενώ δεν το επιθυμεί-πότε επιτρέπεται και μπορώ να αγγίξω τον άλλον
- Τι σημαίνει ομάδα για μένα. Περιγράφω κάτι που έκανα ως ομάδα με την τάξη μου και είμαι περήφανος
- Τι σημαίνει δώρο για μένα-Ποιο είναι το σημαντικότερο δώρο που έχω κάνει-πάρει
- Γιατί είναι σημαντικά τα Χριστούγεννα
- Περιγράφω κάτι για το οποίο είμαι περήφανος από την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Τι θα ήθελα να βελτιώσω με το νέο έτος
- Πώς ένιωσα με τις εργασίες των Χριστουγέννων. Που δυσκολεύτηκα και γιατί
- ΝΑΙ ΜΠΟΡΩ: “Η αληθινή ιστορία του Εμμανουέλ” και πότε θαυμάζω κάποιον και γιατί
- Ιστορίες του Ροντάρη: “Η χώρα του ξε|”. Περιγράφω το δικό μου φανταστικό ξε-αντικείμενο
Δ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
- Κανόνες χρήσης κουτιού θαυμασμού και παραπόνων
- Γιατί είναι σημαντικό να είμαστε ομάδα. Περιγράφω επαγγέλματα που συνεργάζονται
- Συνέντευξη από τη μαμά: Ποια τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις της στην εργασία της-Ποια τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις μου ως μαθητής
- Ψάχνω στο λεξικό τη λέξη “ευθύνη” και κάνω οικογένειες λέξεων
- Τι σημαίνει κατά τη γνώμη μου “αναλαμβάνω την ευθύνη των λόγων και των πράξεών μου”. Αναφέρω ένα περιστατικό που ανέλαβα/δεν ανέλαβα την ευθύνη μου και τις συνέπειες των πράξεών μου
- Φτιάχνω σε κόμικ τις ρουτίνες μου στο σχολείο και στο σπίτι
- Γράφω για ποιους λόγους κατά τη γνώμη μου δεν επιτρέπεται η σωματική επαφή. Υπάρχουν καταστάσεις που επιτρέπεται να αγγίζω τους άλλους;
- Ποια θέματα απασχολούν περισσότερο την τάξη μου. Τι συμβουλή θα έδινα
- Στόχοι που έθεσα την προηγούμενη χρονιά. Ποιους πέτυχα και πως πους δεν πέτυχα και γιατί δεν τα κατάφερα
- Στόχοι για το νέο έτος
- Ιστορίες του Ροντάρη: “Η χώρα του ξε|”. Περιγράφω το δικό μου φανταστικό ξε-αντικείμενο
Εκδήλωση ενδιαφέροντος για το σχολείο μας
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να συμπληρώστε την φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας άμεσα ή μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο: 210-96 18 626