
Project: Αειφόρο Σχολείο
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για το μάθημα: ποιος το κάνει (ιδιότητα) τίτλος μαθήματος,
Tα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αποτελούν καινοτόμο διδακτική και εκπαιδευτική δράση και στόχος τους είναι η ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές και στις μαθήτριες».
Αναφέρουμε μερικά από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων που πραγματοποιούνται στο σχολείο μας.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για το μάθημα: ποιος το κάνει (ιδιότητα) τίτλος μαθήματος,
Στόχος του μαθήματος είναι τα παιδιά να αναπτύξουν το καθένα ανάλογα με το δυναμικό
Αναφερόμαστε στην ετυμολογία της λέξης “πολιτισμός” Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για το μάθημα:
Ετυμολογία της λέξης ” ορθογραφία “ Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για το μάθημα:
Ιστορία: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ – ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ Μετά
“Ιστορία της τέχνης” από την αρχή της ανθρώπινης ιστορίας (πρωτογονοι άνθρωποι έως σήμερα)
Ανάπτυξη της Φιλαναγνωσίας ως βασική δεξιότητα επιτυχίας στην καθημερινή ζωή των μαθητών μας
Προσεγγίζοντας προβλήματα μαθηματικών μέσα από γρίφους και παιχνίδια. Στο σχέδιο εργασίας αυτό συμμετέχουν
Επικοινωνία γονέα με μαθητή Στο σχολείο μας είναι στόχος οι μαθητές να επικοινωνούν
Πληροφορική ως εργαλείο Στα σύγχρονα Προγράμματα Σπουδών ο πληροφορικός γραμματισμός θεωρείτε γνωστικό-μαθησιακό αντικείμενο
Για να σας παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευής. Η συναίνεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαζόμαστε δεδομένα όπως η συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συναίνεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες.