Ευρωπαϊκό Πρότυπο & νέοι γονείς

 

Το Ευρωπαϊκό Πρότυπο που βρίσκεται στα νότια προάστια της Αττικής, δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην οικογενειακή ατμόσφαιρα και την προσωπική προσέγγιση προς τους μαθητές μας.

Αναγνωρίζουμε ότι η επιλογή του σωστού σχολείου για το παιδί σας είναι ζωτικής σημασίας και θέλουμε να σας ενημερώσουμε για τους λόγους που οι μαθητές μας ευδοκιμούν στο σχολείο μας.

Ένας από τους βασικούς λόγους για να επιλέξετε το Ευρωπαϊκό Πρότυπο είναι η μικρή μας τάξη μεγέθους. Σε κάθε τμήμα μας έχουμε μέχρι 12 μαθητές, προσφέροντας ένα περιβάλλον που επιτρέπει την ατομική προσοχή και τη στήριξη σε κάθε μαθητή. Οι μικρές τάξεις μας επιτρέπουν στους εκπαιδευτικούς μας να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο και προσοχή σε κάθε παιδί, γνωρίζοντας τις ατομικές τους ανάγκες και ικανότητες.

Επιπλέον, στην πρώτη δημοτικού, έχουμε δύο δασκάλους μέσα στην τάξη, δημιουργώντας ένα πιο συνεργατικό περιβάλλον και ενθαρρύνοντας την αλληλεπίδραση και την ανταλλαγή γνώσεων μεταξύ των μαθητών. Αυτό επιτρέπει στα παιδιά να αναπτύξουν τις κοινωνικές τους δεξιότητες, να μάθουν να συνεργάζονται και να αναπτύσσουν την αυτοπεποίθησή τους.

Οι γονείς που ενδιαφέρονται να φοιτήσει το παιδί τους στο Σχολείο μπορούν να δουν στην πράξη τη λειτουργία μιας τάξης και να συζητήσουν σε εξατομικευμένο πλαίσιο (ερωτηματολόγιο – συνέντευξη) τις προσδοκίες και οποιοδήποτε άλλο θέμα αφορά στη φοίτηση του παιδιού τους.

Ιδιαίτερα για το Δημοτικό, δημιουργείται μέσα από τη συζήτηση το «ατομικό πλάνο επιτυχίας του παιδιού» που περιλαμβάνει τους μαθησιακούς στόχους που βάζουν από κοινού Σχολείο – Γονείς.

Η εξέλιξη του παιδιού περιλαμβάνει αυτούς του αρχικούς στόχους και τον εμπλουτισμό τους με νέους κατά τη φοίτηση του παιδιού. Η αξιολόγηση της εξέλιξης του παιδιού στοχεύει στον συναισθηματικό, κοινωνικό και γνωστικό τομέα.

Οι γονείς ενημερώνονται εξατομικευμένα, κατόπιν ραντεβού, από τους εκπαιδευτικούς που παρεμβαίνουν διδακτικά με το μαθητή. Κάθε φορά που υπάρχει ανάγκη εκ μέρους των γονέων ή του Σχολείου προκύπτει επικοινωνία τηλεφωνική, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή δια ζώσης.

O μαθητής έχει τη δυνατότητά να ακολουθήσει εξατομικευμένα μαθήματα σε μουσικά όργανα ή σε γνωστικά αντικείμενα σε συνεννόηση μεταξύ Σχολείου-Οικογένειας.

Κάθε χρόνο μετά την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας σε θέματα εκπαιδευτικής πολιτικής, το πρόγραμμα βελτιώνεται με προτάσεις διδακτικές, μεθοδολογικές, παιδαγωγικές.

Στο σχολείο μας, προσφέρουμε επίσης μια πλούσια ποικιλία από εκπαιδευτικά προγράμματα και δραστηριότητες. Έχουμε ειδικά μαθήματα  σκάκι, καλλιτεχνικής αγωγής και προγραμματισμού, προσφέροντας έτσι μια ευρεία γκάμα ευκαιριών ανάπτυξης για τα παιδιά.

Διοργανώνουμε εκπαιδευτικές επισκέψεις στην Ευρώπη που εμπλουτίζουν την εκπαιδευτική εμπειρία των μαθητών και προωθούν την κοινωνική τους αλληλεπίδραση. Οι τελευταίες εκπαιδευτικές επισκέψεις ήταν στο CERN στην Ελβετία, στο Βατικανό στη Ρώμη, στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις Βρυξέλλες και στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι.

Στο σχολείο μας, πιστεύουμε ότι η εκπαίδευση είναι μια συνεργατική προσπάθεια μεταξύ των γονέων, των εκπαιδευτικών και των μαθητών. Δημιουργούμε μια ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας και συνεργασίας με τις οικογένειες, προκειμένου να διασφαλίσουμε την επιτυχία και την ευημερία κάθε παιδιού.

Ελπίζουμε ότι το σχολείο μας σας ενθουσιάζει με τις δυνατότητές του και την προσήλωσή μας στην ποιοτική εκπαίδευση. Αναμένουμε με χαρά να υποδεχτούμε τα παιδιά σας στην κοινότητά μας και να συνεργαστούμε για να δημιουργήσουμε μια επιτυχημένη εκπαιδευτική πορεία για αυτά.

 

Οι γονείς που ενδιαφέρονται να φοιτήσει το παιδί τους στο Σχολείο μπορούν να δουν στην πράξη τη λειτουργία μιας τάξης και να συζητήσουν σε εξατομικευμένο πλαίσιο (ερωτηματολόγιο-συνέντευξη) τις προσδοκίες και οποιοδήποτε άλλο θέμα αφορά στη φοίτηση του παιδιού τους.

Ιδιαίτερα για το Δημοτικό, δημιουργείται μέσα από τη συζήτηση το «ατομικό πλάνο επιτυχίας του παιδιού» που περιλαμβάνει τους μαθησιακούς στόχους που βάζουν από κοινού Σχολείο – Γονείς.

Η εξέλιξη του παιδιού περιλαμβάνει αυτούς του αρχικούς στόχους και τον εμπλουτισμό τους με νέους κατά τη φοίτηση του παιδιού. Η αξιολόγηση της εξέλιξης του παιδιού στοχεύει στον συναισθηματικό, κοινωνικό και γνωστικό τομέα.

Οι γονείς ενημερώνονται εξατομικευμένα, κατόπιν ραντεβού, από τους εκπαιδευτικούς που παρεμβαίνουν διδακτικά με το μαθητή. Κάθε φορά που υπάρχει ανάγκη εκ μέρους των γονέων ή του Σχολείου προκύπτει επικοινωνία τηλεφωνική, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή δια ζώσης.

 

Οι εκπαιδευτικοί και το πρόγραμμα

Υπάρχει πρωινό πρόγραμμα 35 διδακτικών ωρών και απογευματινό 10 τουλάχιστον εκπαιδευτικών ωρών ανά εβδομάδα.

Στο Σχολείο μας οι εκπαιδευτικοί για κάθε τάξη επιλέγονται ανάλογα με τα χαρακτηριστικά της ομάδας των μαθητών και τις ανάγκες τους, καθώς όλη τη χρονιά υπάρχει συστηματική παρατήρηση, συνεργασία και εκπαιδευτική παρέμβαση, ώστε:

  1. κάθε παιδί να νιώθει μοναδικό
  2. κάθε παιδί να νιώθει μέλος της ομάδας της τάξης και
  3. κάθε παιδί να νιώθει ότι  οι δάσκαλοί του είναι οι ιδανικότεροι για τη συγκεκριμένη περίοδο της σχολικής του ζωής

Κάθε μαθητής μπορεί να ακολουθήσει εξατομικευμένα μαθήματα σε μουσικά όργανα ή σε γνωστικά αντικείμενα σε συνεννόηση μεταξύ Σχολείου-Οικογένειας.

Κάθε χρόνο μετά την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας σε θέματα εκπαιδευτικής πολιτικής, το πρόγραμμα βελτιώνεται με προτάσεις διδακτικές, μεθοδολογικές, παιδαγωγικές.

 

Κανονισμός λειτουργίας σχολείου

Το Σχολείο λειτουργεί με βάση την εξέλιξη κάθε μέλους της σχολικής κοινότητας (μαθητών, εκπαιδευτικών, υποστηρικτικού προσωπικού, γονέων) με βάση την απόκτηση θετικής στάσης, υπευθυνότητας και εν συναίσθησης στην καθημερινή αλληλεπίδραση.

Κάθε μαθητής υποστηρίζεται να αναστοχαστεί μια συμπεριφορά που δεν τον βοηθάει και δεν βοηθάει την ομάδα του, να προτείνει λύση και να ζητήσει βοήθεια (διαχείριση συμπεριφοράς με συζήτηση, εικαστική και γραπτή αποτύπωση, συνεργασία με γονείς). Πάντα ό,τι γίνεται στην αλληλεπίδραση μαθητή-ενήλικου στο Σχολείο είναι υπό το πρίσμα της βοήθειας προς το μαθητή για να εξελιχθεί.

 

Ό,τι θέμα δημιουργείται στο Σχολείο πρέπει και να λύνεται στο Σχολείο.

 

Τι μαθαίνει το παιδί

Στο Ευρωπαϊκό Πρότυπο το παιδί μαθαίνει ότι το σχολείο είναι ένας τόπος, όπου δοκιμάζει, εξηγεί, παρατηρεί, ακούει, βλέπει, δείχνει, κατασκευάζει, βιώνει με όλη του την ύπαρξη, και όχι ένας τόπος που απλά διδάσκεται «από τον δάσκαλο».

Κάθε παιδί μαθαίνει από την αλληλεπίδραση με τα άλλα μέλη της ομάδας, με τον εκπαιδευτικό, το διδακτικό υλικό. Κάθε μαθητής μαθαίνει από τα λάθη τα δικά του και των άλλων.

Μαθαίνει το σωστό κατά την επίλυση προβλημάτων – καταστάσεων που τον κινητοποιούν και χρειάζεται να μοιραστεί την προσπάθειά του και την προσπάθεια των άλλων.

 

Η μέθοδος project εφαρμόζεται με πολύ υψηλού επιπέδου κινητοποίηση και συμμετοχή του μαθητή γνωστικά.

 

Διαδικασίες συνεργασίας Γονέων - Σχολείου

Οι γονείς που ενδιαφέρονται να φοιτήσει το παιδί τους στο Σχολείο μπορούν να δουν στην πράξη τη λειτουργία μιας τάξης και να συζητήσουν σε εξατομικευμένο πλαίσιο (ερωτηματολόγιο-συνέντευξη) τις προσδοκίες και οποιοδήποτε άλλο θέμα αφορά στη φοίτηση του παιδιού τους.

Ιδιαίτερα για το Δημοτικό, δημιουργείται μέσα από τη συζήτηση το «ατομικό πλάνο επιτυχίας του παιδιού» που περιλαμβάνει τους μαθησιακούς στόχους που βάζουν από κοινού Σχολείο – Γονείς.

Η εξέλιξη του παιδιού περιλαμβάνει αυτούς του αρχικούς στόχους και τον εμπλουτισμό τους με νέους κατά τη φοίτηση του παιδιού. Η αξιολόγηση της εξέλιξης του παιδιού στοχεύει στον συναισθηματικό, κοινωνικό και γνωστικό τομέα.

Οι γονείς ενημερώνονται εξατομικευμένα, κατόπιν ραντεβού, από τους εκπαιδευτικούς που παρεμβαίνουν διδακτικά με το μαθητή. Κάθε φορά που υπάρχει ανάγκη εκ μέρους των γονέων ή του Σχολείου προκύπτει επικοινωνία τηλεφωνική, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή δια ζώσης.

 

Οι εκπαιδευτικοί και το πρόγραμμα

Υπάρχει πρωινό πρόγραμμα 35 διδακτικών ωρών και απογευματινό 10 τουλάχιστον εκπαιδευτικών ωρών ανά εβδομάδα.

Στο Σχολείο μας οι εκπαιδευτικοί για κάθε τάξη επιλέγονται ανάλογα με τα χαρακτηριστικά της ομάδας των μαθητών και τις ανάγκες τους, καθώς όλη τη χρονιά υπάρχει συστηματική παρατήρηση, συνεργασία και εκπαιδευτική παρέμβαση, ώστε:

  1. κάθε παιδί να νιώθει μοναδικό
  2. κάθε παιδί να νιώθει μέλος της ομάδας της τάξης και
  3. κάθε παιδί να νιώθει ότι  οι δάσκαλοί του είναι οι ιδανικότεροι για τη συγκεκριμένη περίοδο της σχολικής του ζωής

Κάθε μαθητής μπορεί να ακολουθήσει εξατομικευμένα μαθήματα σε μουσικά όργανα ή σε γνωστικά αντικείμενα σε συνεννόηση μεταξύ Σχολείου-Οικογένειας.

Κάθε χρόνο μετά την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας σε θέματα εκπαιδευτικής πολιτικής, το πρόγραμμα βελτιώνεται με προτάσεις διδακτικές, μεθοδολογικές, παιδαγωγικές.

 

Κανονισμός λειτουργίας σχολείου

Το Σχολείο λειτουργεί με βάση την εξέλιξη κάθε μέλους της σχολικής κοινότητας (μαθητών, εκπαιδευτικών, υποστηρικτικού προσωπικού, γονέων) με βάση την απόκτηση θετικής στάσης, υπευθυνότητας και εν συναίσθησης στην καθημερινή αλληλεπίδραση.

Κάθε μαθητής υποστηρίζεται να αναστοχαστεί μια συμπεριφορά που δεν τον βοηθάει και δεν βοηθάει την ομάδα του, να προτείνει λύση και να ζητήσει βοήθεια (διαχείριση συμπεριφοράς με συζήτηση, εικαστική και γραπτή αποτύπωση, συνεργασία με γονείς). Πάντα ό,τι γίνεται στην αλληλεπίδραση μαθητή-ενήλικου στο Σχολείο είναι υπό το πρίσμα της βοήθειας προς το μαθητή για να εξελιχθεί.

 

Ό,τι θέμα δημιουργείται στο Σχολείο πρέπει και να λύνεται στο Σχολείο.

 

Τι μαθαίνει το παιδί

Στο Ευρωπαϊκό Πρότυπο το παιδί μαθαίνει ότι το σχολείο είναι ένας τόπος, όπου δοκιμάζει, εξηγεί, παρατηρεί, ακούει, βλέπει, δείχνει, κατασκευάζει, βιώνει με όλη του την ύπαρξη, και όχι ένας τόπος που απλά διδάσκεται «από τον δάσκαλο».

Κάθε παιδί μαθαίνει από την αλληλεπίδραση με τα άλλα μέλη της ομάδας, με τον εκπαιδευτικό, το διδακτικό υλικό. Κάθε μαθητής μαθαίνει από τα λάθη τα δικά του και των άλλων.

Μαθαίνει το σωστό κατά την επίλυση προβλημάτων – καταστάσεων που τον κινητοποιούν και χρειάζεται να μοιραστεί την προσπάθειά του και την προσπάθεια των άλλων.

 

Η μέθοδος project εφαρμόζεται με πολύ υψηλού επιπέδου κινητοποίηση και συμμετοχή του μαθητή γνωστικά.

 

Για περισσότερες πληροφορίες θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε:
210-96.18.626    info@eps.edu.gr 
Ροδοπόλεως 28, Ελληνικό

Newsletter από το Ευρωπαϊκό Πρότυπο.

Ενημερωθείτε για όλα τα τελευταία νέα του σχολείου μας.
Κάντε εγγραφή τώρα στο newsletter μας!