Project: Συναισθηματική Νοημοσύνη
Project: Συναισθηματική Νοημοσύνη στο Δημοτικό Στο σχολείο μας, υλοποιούμε το Project “Συναισθηματική Νοημοσύνη στο Δημοτικό”, με στόχο να καλλιεργήσουμε
Τα εργαστήρια δεξιοτήτων αποτελούν μια σημαντική προσέγγιση στην εκπαίδευση που έχει σαν στόχο να εξοπλίσει τους μαθητές με πρακτικές δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν στην επιτυχία τους στο σχολείο, αλλά και στην πραγματική ζωή. Τα εργαστήρια δίνουν έμφαση στην πρακτική εφαρμογή των γνώσεων και των δεξιοτήτων πέρα από τη θεωρία.
Μέσα από τα εργαστήρια δεξιοτήτων, οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν πρακτικές δεξιότητες που περιλαμβάνουν την επίλυση προβλημάτων, τη δημιουργική σκέψη, την κριτική σκέψη, τη συνεργασία και την επικοινωνία. Αυτά τα εργαστήρια δεν περιορίζονται μόνο στο ακαδημαϊκό πεδίο, αλλά καλύπτουν επίσης δεξιότητες που απαιτούνται στην καθημερινή ζωή και στην επαγγελματική επιτυχία.
Οι μαθητές που συμμετέχουν σε αυτά τα εργαστήρια αποκτούν τη δυνατότητα να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους σε πραγματικά προβλήματα και προκλήσεις. Μαθαίνουν πώς να αντιμετωπίζουν δύσκολες καταστάσεις, να συνεργάζονται με άλλους για την επίλυση προβλημάτων, και να αναπτύσσουν την αυτοπεποίθησή τους.
Παρακάτω αναφέρουμε τα εργαστήρια δεξιοτήτων που παρέχει το σχολείο μας στους μαθητές μας.
Εργαστήρια Δεξιοτήτων:
Project: Συναισθηματική Νοημοσύνη στο Δημοτικό Στο σχολείο μας, υλοποιούμε το Project “Συναισθηματική Νοημοσύνη στο Δημοτικό”, με στόχο να καλλιεργήσουμε
Ιστορία – Μυθολογία ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ Μετά από πολλές προσπάθειες διδακτικής πράξης,
Προσεγγίζοντας προβλήματα μαθηματικών μέσα από γρίφους και παιχνίδια. Στο σχέδιο εργασίας αυτό συμμετέχουν οι μαθητές της Ε, με
Πληροφορική ως εργαλείο Στα σύγχρονα Προγράμματα Σπουδών ο πληροφορικός γραμματισμός θεωρείτε γνωστικό-μαθησιακό αντικείμενο αντίστοιχης σπουδαιότητας με τον γλωσσικό
Ανάπτυξη της Φιλαναγνωσίας ως βασική δεξιότητα επιτυχίας στην καθημερινή ζωή των μαθητών μας Στο Σχολείο μας η Λογοτεχνία
“Ιστορία της τέχνης” από την αρχή της ανθρώπινης ιστορίας (πρωτογονοι άνθρωποι έως σήμερα) Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για
Ετυμολογία της λέξης “ορθογραφία” Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για το μάθημα: ποιος το κάνει (ιδιότητα) τίτλος μαθήματος, συχνότητα
Αναφερόμαστε στην ετυμολογία της λέξης “πολιτισμός” Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για το μάθημα: ποιος το κάνει (ιδιότητα) τίτλος
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για το μάθημα: ποιος το κάνει (ιδιότητα) τίτλος μαθήματος, συχνότητα την εβδομάδα, σύνολο μαθημάτων
Στόχος του μαθήματος είναι τα παιδιά να αναπτύξουν το καθένα ανάλογα με το δυναμικό και τις κλίσεις του, αυτοπεποίθηση,