
Project: Συναισθηματική Νοημοσύνη
Επικοινωνία γονέα με μαθητή Στο σχολείο μας είναι στόχος οι μαθητές να επικοινωνούν στην οικογένειά τους την καθημεριμότητά τους π.χ. 1 καλό και 1 άσχημο. Εξηγώ γιατί είναι σημαντικό για εμένα να συζητώ
Επικοινωνία γονέα με μαθητή Στο σχολείο μας είναι στόχος οι μαθητές να επικοινωνούν στην οικογένειά τους την καθημεριμότητά τους π.χ. 1 καλό και 1 άσχημο. Εξηγώ γιατί είναι σημαντικό για εμένα να συζητώ
Ιστορία: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ – ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ Μετά από πολλές προσπάθειες διδακτικής πράξης, δοκιμάζουμε την μέθοδο project επιλέγοντας την ύλη και τον τρόπο που θέλουμε οι μαθητές μας
Προσεγγίζοντας προβλήματα μαθηματικών μέσα από γρίφους και παιχνίδια. Στο σχέδιο εργασίας αυτό συμμετέχουν οι μαθητές της Ε, με σκοπό την αλλαγή στάσης στα Μαθηματικά προσεγγίζοντας προβλήματα μαθηματικών μέσα από γρίφους και παιχνίδια. Στόχοι
Πληροφορική ως εργαλείο Στα σύγχρονα Προγράμματα Σπουδών ο πληροφορικός γραμματισμός θεωρείτε γνωστικό-μαθησιακό αντικείμενο αντίστοιχης σπουδαιότητας με τον γλωσσικό προγραμματισμό (literacy), τα μαθηματικά και τον επιστημονικό γραμματισμό (scientific literacy). Οι ΤΠΕ δεν αποτελούν εξαιρετικό
Ανάπτυξη της Φιλαναγνωσίας ως βασική δεξιότητα επιτυχίας στην καθημερινή ζωή των μαθητών μας Στο Σχολείο μας η Λογοτεχνία παίζει ένα πολύ σημαντικό ρόλο στο μάθημα της Γλώσσας και κυρίως στην ανάπτυξη της Φιλαναγνωσίας
“Ιστορία της τέχνης” από την αρχή της ανθρώπινης ιστορίας (πρωτογονοι άνθρωποι έως σήμερα) Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για το μάθημα: ποιος το κάνει (ιδιότητα) τίτλος μαθήματος, συχνότητα την εβδομάδα, σύνολο μαθημάτων 1ου τριμήνου,
Ετυμολογία της λέξης ” ορθογραφία “ Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για το μάθημα: ποιος το κάνει (ιδιότητα) τίτλος μαθήματος, συχνότητα την εβδομάδα, σύνολο μαθημάτων 1ου τριμήνου, 2ου τριμήνου 3ου τριμήνου, τρόπος μάθησης σε
Αναφερόμαστε στην ετυμολογία της λέξης “πολιτισμός” Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για το μάθημα: ποιος το κάνει (ιδιότητα) τίτλος μαθήματος, συχνότητα την εβδομάδα, σύνολο μαθημάτων 1ου τριμήνου, 2ου τριμήνου 3ου τριμήνου, τρόπος μάθησης σε
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για το μάθημα: ποιος το κάνει (ιδιότητα) τίτλος μαθήματος, συχνότητα την εβδομάδα, σύνολο μαθημάτων 1ου τριμήνου, 2ου τριμήνου 3ου τριμήνου, τρόπος μάθησης σε ένα πρότζεκτ (μοίρασμα εργασίας, ατομική και
Στόχος του μαθήματος είναι τα παιδιά να αναπτύξουν το καθένα ανάλογα με το δυναμικό και τις κλίσεις του, αυτοπεποίθηση, κίνητρο για μάθηση ανώτερου επιπέδου. Οι μαθητές αναπτύσσουν ικανότητα διαχείρισης του χρόνου τους σε
Για να σας παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευής. Η συναίνεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαζόμαστε δεδομένα όπως η συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συναίνεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες.