
Παίζω Γεωμετρία! Ανάπτυξη δημιουργικότητας με τα μαθηματικά παιχνίδια!
Ανάπτυξη δημιουργικότητας με τα μαθηματικά παιχνίδια! Στο πλαίσιο έρευνας για την ανάπτυξη της δημιουργικότητας στα μαθηματικά στο Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό, οι μαθητές στο
Καλώς ήρθατε στο ηλεκτρονικό περιοδικό του Εκπαιδευτικού Ομίλου
«ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ»
Τα παιδιά στο Ευρωπαϊκό Πρότυπο μαθαίνουν με ποικίλους τρόπους νοηματοδότησης
Στο σχολείο μας αξιοποιούνται όλα τα συστήματα επικοινωνίας, πέραν του γλωσσικού:
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Ανάπτυξη δημιουργικότητας με τα μαθηματικά παιχνίδια! Στο πλαίσιο έρευνας για την ανάπτυξη της δημιουργικότητας στα μαθηματικά στο Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό, οι μαθητές στο
Φωνημική & Φωνολογική επίγνωση Στο πλαίσιο της ανάπτυξης φωνημικής και φωνολογικής επίγνωσης (αναγνώριση φθόγγων σε λέξεις) οι μαθητές αξιοποίησαν εποπτικό υλικό που κατασκεύασαν στην
Ανάπτυξη φωνημικής ενημερότητας μέσα από παιχνίδι ρόλων Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου ασχολήθηκαν με τα “γράμματα” όχι μόνο μαθαίνοντας την ΑΒ, ανάγνωση, αντιγραφή και γραφή
Στο μάθημα Μουσική – Μουσικοκινητική, στο Νηπιαγωγείο, οι μαθητές μαθαίνουν να ακούν και να εφαρμόζουν οδηγίες, λεκτικές και μουσικές. Η χαρά και η δημιουργικότητα για
Οι μαθητές εξοικειώνονται από πολύ νωρίς και καθημερινά -στο μάθημα που γίνεται με βιωματικό τρόπο– με την έννοια της “προσωπικής ευημερίας”. Η γνωριμία με την
Στο μάθημα Αειφόρο Σχολείο, τα παιδιά ενδιαφέρθηκαν για τα φυτά και τα μέρη τους. Βιωματικά, προσέγγισαν την έννοια του φυτού και γνώρισαν φυτά που δίνουν
ΔΗΜΟΤΙΚΟ
Aγγλόφωνη Mετάβαση Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού ξεκίνησαν την αγγλόφωνη μετάβαση με τις εκπαιδευτικούς της αγγλικής γλώσσας. Γνώρισαν τα μέλη της ομάδας τους,
Διαθεματική ερευνητική εργασία στην αγγλική γλώσσα, με θέμα “British Landmarks” Οι μαθητές του 2ου τμήματος της Ε’ & Στ’ Δημοτικού, πήραν μέρος σε
Πρότζεκτ Γεωγραφίας Οι μαθητές της Ε’ Δημοτικού ασχολήθηκαν με τη Γη, τους πόλους, τον άξονα περιστροφής και τους μεσημβρινούς, χρησιμοποιώντας εκτός από τον
Οι γονείς και τα παιδιά προσέγγισαν με διαθεματικό τρόπο τα χριστουγεννιάτικα έθιμα στην Ελλάδα και τον κόσμο (μέσα από τα Μαθηματικά, τη Γεωγραφία, τη Γλώσσα,
Οι μαθητές της Στ Δημοτικού έπαιξαν παιχνίδι ρόλων, με τον έναν μαθητή να υπερασπίζεται τη θέση του σε θέμα της επιλογής του και τον συμμαθητή
Στις τάξεις Δ, Ε και Στ ξεκίνησε στο μάθημα της Ρητορικής η δράση “Συμβούλιο τάξης”. Μια φορά τον μήνα οι μαθητές σε ρόλους -στο πλαίσιο
ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Νεοελληνική Λογοτεχνία Στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας και μετά την ολοκλήρωση του κειμένου ”Ο παππούς και το εγγονάκι” οι μαθητές/μαθήτριες παρακολούθησαν την
B2 επίπεδο αγγλικών Γυμνασίου: Music-based Learning Πριν από την εισαγωγή της χρήσης του εγχειριδίου, οι μαθητές ενεπλάκησαν σε δραστηριότητα αφόρμησης στην οποία έπρεπε να σκεφτούν
Η αξία της ευθύνης και τα όρια στη ζωή του ανθρώπου, σύμφωνα με τον Απόστολο Παύλο Οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου στον Πειραιά, διερεύνησαν τη
Υγιεινή διατροφή από την Αρχαία Ελλάδα ως τις μέρες μας Στο μάθημα της Ιστορίας της Α Γυμνασίου και στο πλαίσιο της ενότητας
Αρχαία Ελληνικά: Διατροφή των αρχαίων Ελλήνων Οι μαθητές με αφορμή τη θεματική της διατροφής στο μάθημα της Ιστορίας, ασχολήθηκαν με το ίδιο θέμα και
Στο πλαίσιο του μαθήματος της Λογοτεχνίας, οι μαθητές συμμετείχαν στη δράση για την ανάπτυξη φιλαναγνωσίας, με επίσκεψη στις εκδόσεις Καλέντη. Περιηγήθηκαν από την ίδια την
ΛΥΚΕΙΟ
Πειραματικές μετρήσεις στο πλαίσιο προετοιμασίας της ομάδας του Science Club για τον διαγωνισμό ΙΥΝΤ 2022 [International Young Naturalist Tournament 2022]. Με τη δράση αυτή, οι
Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του 82ου Πανελλήνιου Μαθηματικού Διαγωνισμού “Θαλής” (5. 11.2021), η μαθήτρια της Α Λυκείου των εκπαιδευτηρίων Ευρωπαϊκό Πρότυπο προκρίθηκε
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ – ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
The IYNT is an inclusive educational network and a prestigious international competition. The IYNT is focused on student participants aged 12 through 16, the
Τα χρήματα από το bazaar θα δοθούν στα παιδικά χωριά SOS, στη Βάρη. Οι μικροί μαθητές χάρηκαν με τη διαδικασία κατασκευής και το πνεύμα των
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ – ΛΥΚΕΙΟΥ
Εναρμονισμένο με τη θεώρηση της εκπαίδευσης ως παροχής κινήτρων, το εκπαιδευτικό μας συγκρότημα καλεί μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ Δημοτικού που επιθυμούν να ενταχθούν στο
Το σχολείο είναι ανοιχτό τόσο στα κελεύσματα των καιρών όσο και στις ανάγκες της σχολικής κοινότητας. Στο ρευστό τοπίο που κυριαρχεί σε παγκόσμιο επίπεδο, φωτεινά
Για να σας παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευής. Η συναίνεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαζόμαστε δεδομένα όπως η συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συναίνεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες.