Project: Συναισθηματική Νοημοσύνη
Επικοινωνία γονέα με μαθητή Στο σχολείο μας είναι στόχος οι μαθητές να επικοινωνούν στην οικογένειά τους την καθημεριμότητά τους π.χ. 1 καλό και 1 άσχημο. Εξηγώ γιατί είναι σημαντικό για…
Το δημοτικό σχολείο του Ευρωπαϊκού Προτύπου προσφέρει μια πλούσια εκπαιδευτική εμπειρία που θα φέρει πολλά οφέλη στον μαθητή σας.
Ενδεικτικά αναφέρουμε μερικούς λόγους για τους οποίους ένας γονέας θα μπορούσε να επιλέξει το δημοτικό σχολείο του ευρωπαϊκού προτύπου για το παιδί του:
Το δημοτικό σχολείο του ευρωπαϊκού προτύπου μπορεί να προσφέρει μια πλούσια, ποικίλη και διασκεδαστική εκπαιδευτική εμπειρία που θα επωφεληθεί το παιδί σας σε πολλές πτυχές της ζωής του.
Στόχος της μαθησιακής διαδικασίας είναι να δίνονται σε όλα τα παιδιά τα εκπαιδευτικά ερεθίσματα που αντιστοιχούν στο δυναμικό τους, καθώς σε μια τάξη υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα ωριμότητας, γνώσεων, ρυθμού εξέλιξης, ενδιαφέροντα και κίνητρα.
Πρωταρχικός μας στόχος είναι το κάθε παιδί να έρχεται με όρεξη στο σχολείο και να επιστρέφει στο σπίτι με ενθουσιασμό για να μοιραστεί αυτά που βίωσε και έμαθε.
Χρησιμοποιείται αληθινό υλικό σε κάθε μάθημα (ιδίως στο μάθημα της Αυτοοργάνωσης) και στόχος είναι κάθε τάξη να φτιάξει τη δική της τράπεζα εργασιών από τα παιδιά.
Καθημερινά υπάρχει ανατροφοδότηση του τι ξέρουν τα παιδιά με πεντάλεπτα τεστ, προφορικά ή γραπτά, ώστε ο εκπαιδευτικός και τα παιδιά να βάζουν συγκεκριμένους γνωστικούς στόχους.
Πρωινό πρόγραμμα (8:30 π.μ.- 3:15 μ.μ.):
Κάθε χρόνο το απογευματινό πρόγραμμα εμπλουτίζεται και πιθανά να αλλάζει ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τις δυνατότητες των μαθητών.
Στο Σχολείο υπάρχει φροντίδα για τα παιδιά και τους γονείς μέσω συμβούλων ψυχικής υγείας, ψυχολόγου και παιγνιοθεραπεύτριας.
Το μάθημα μπορεί να πραγματοποιηθεί εντός ή εκτός τάξης, κατόπιν επιλογής του εκπαιδευτικού σε συνεννόηση με τους μαθητές. Ο διαδραστικός πίνακας, αληθινό υλικό (βιβλία, εφημερίδες, περιοδικά, αντικείμενα, παιχνίδια, κατασκευές, υλικά καθημερινής χρήσης κλπ.), κατασκευές, παιδαγωγικά παιχνίδια αξιοποιούνται ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών και τους στόχους του αναλυτικού προγράμματος.
Κάθε μαθητής δέχεται διαφοροποιημένη ή εξατομικευμένη διδασκαλία όταν και όποτε χρειαστεί, καθώς ο στόχος είναι ο κάθε μαθητής να κατακτήσει όσο το δυνατόν περισσότερη γνώση μπορεί, αξιοποιώντας στο μέγιστο το δυναμικό του.
Τα βιβλία της τάξης χρησιμοποιούνται κατ΄ επιλογήν για την επίτευξη των γνωστικών στόχων που αφορούν την τάξη (και κάθε παιδί ξεχωριστά) και υπάρχει πιθανότητα να χρησιμοποιηθούν βιβλία μεγαλύτερων τάξεων προκειμένου να εφαρμοστεί η διαφοροποίηση.
Διαφοροποίηση και εξατομίκευση επιτυγχάνεται με την καθημερινή επιμόρφωση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών σε θέματα ειδικής αγωγής καθώς το σχολείο πρεσβεύει την ισότητα ευκαιριών για κάθε παιδί.
Μέσα από την άμεση, σταθερή και ουσιαστική συνεργασία με τους γονείς οι εκπαιδευτικοί και όλο το υποστηρικτικό πλαίσιο μπορούν να διασφαλίσουν την εξέλιξη κάθε παιδιού. Ακολουθούνται όλες οι σύγχρονες μέθοδοι και μάλιστα στενή συνεργασία διαφορετικών ειδικοτήτων για την επίτευξη των μαθησιακών στόχων.
Το Σχολείο μας δεν υποστηρίζει την διαδικασία της Βαθμολόγησης. Αντί βαθμών, οι εκπαιδευτικοί προβαίνουν σε τριμηνιαίες εξατομικευμένες αξιολογήσεις οι οποίες κατά κανόνα δίνουν προτεραιότητα αρχικά σε στόχους κοινωνικούς/συναισθηματικούς και έπειτα μαθησιακούς/γνωστικούς.
Οι γονείς προτρέπονται να διαβάζουν τις αξιολογήσεις παρέα με τα παιδιά τους, κάνοντας συζήτηση για όσα έχουν καταφέρει αλλά και τους μελλοντικούς στόχους, αν κάτι απαιτεί βελτίωση.
Η επικοινωνία των δασκάλων με τους γονείς γίνεται σε προσωπικό επίπεδο όσον αφορά την εξέλιξη του παιδιού και ομαδικά όσον αφορά την εξέλιξη των μαθησιακών – γνωστικών στόχων της τάξης με βάση το Αναλυτικό Πρόγραμμα.
Ο Στόχος του Σχολείου είναι μέσα από ευχάριστες διαδικασίες το παιδί να εκπαιδευτεί στην εκμάθηση (απόκτηση γνώσεων) και να εξελίσσεται αναλαμβάνοντας το ίδιο τις ευθύνες του ως μαθητής.
Το ανθρώπινο δυναμικό του Σχολείου μας διαθέτει ψυχολόγο , παιγνιοθεραπεύτρια , ειδική παιδαγωγό και σύμβουλο ψυχικής υγείας, για την υποστήριξη παιδιών και γονέων.
Το μάθημα μπορεί να πραγματοποιηθεί εντός ή εκτός τάξης, κατόπιν επιλογής του εκπαιδευτικού σε συνεννόηση με τους μαθητές. Ο διαδραστικός πίνακας, αληθινό υλικό (βιβλία, εφημερίδες, περιοδικά, αντικείμενα, παιχνίδια, κατασκευές, υλικά καθημερινής χρήσης κλπ.), κατασκευές, παιδαγωγικά παιχνίδια αξιοποιούνται ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών και τους στόχους του αναλυτικού προγράμματος.
Κάθε μαθητής δέχεται διαφοροποιημένη ή εξατομικευμένη διδασκαλία όταν και όποτε χρειαστεί, καθώς ο στόχος είναι ο κάθε μαθητής να κατακτήσει όσο το δυνατόν περισσότερη γνώση μπορεί, αξιοποιώντας στο μέγιστο το δυναμικό του.
Τα βιβλία της τάξης χρησιμοποιούνται κατ΄ επιλογήν για την επίτευξη των γνωστικών στόχων που αφορούν την τάξη (και κάθε παιδί ξεχωριστά) και υπάρχει πιθανότητα να χρησιμοποιηθούν βιβλία μεγαλύτερων τάξεων προκειμένου να εφαρμοστεί η διαφοροποίηση.
Διαφοροποίηση και εξατομίκευση επιτυγχάνεται με την καθημερινή επιμόρφωση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών σε θέματα ειδικής αγωγής καθώς το σχολείο πρεσβεύει την ισότητα ευκαιριών για κάθε παιδί.
Μέσα από την άμεση, σταθερή και ουσιαστική συνεργασία με τους γονείς οι εκπαιδευτικοί και όλο το υποστηρικτικό πλαίσιο μπορούν να διασφαλίσουν την εξέλιξη κάθε παιδιού. Ακολουθούνται όλες οι σύγχρονες μέθοδοι και μάλιστα στενή συνεργασία διαφορετικών ειδικοτήτων για την επίτευξη των μαθησιακών στόχων.
Το Σχολείο μας δεν υποστηρίζει την διαδικασία της Βαθμολόγησης. Αντί βαθμών, οι εκπαιδευτικοί προβαίνουν σε τριμηνιαίες εξατομικευμένες αξιολογήσεις οι οποίες κατά κανόνα δίνουν προτεραιότητα αρχικά σε στόχους κοινωνικούς/συναισθηματικούς και έπειτα μαθησιακούς/γνωστικούς.
Οι γονείς προτρέπονται να διαβάζουν τις αξιολογήσεις παρέα με τα παιδιά τους, κάνοντας συζήτηση για όσα έχουν καταφέρει αλλά και τους μελλοντικούς στόχους, αν κάτι απαιτεί βελτίωση.
Η επικοινωνία των δασκάλων με τους γονείς γίνεται σε προσωπικό επίπεδο όσον αφορά την εξέλιξη του παιδιού και ομαδικά όσον αφορά την εξέλιξη των μαθησιακών – γνωστικών στόχων της τάξης με βάση το Αναλυτικό Πρόγραμμα.
Ο Στόχος του Σχολείου είναι μέσα από ευχάριστες διαδικασίες το παιδί να εκπαιδευτεί στην εκμάθηση (απόκτηση γνώσεων) και να εξελίσσεται αναλαμβάνοντας το ίδιο τις ευθύνες του ως μαθητής.
Το ανθρώπινο δυναμικό του Σχολείου μας διαθέτει ψυχολόγο , παιγνιοθεραπεύτρια , ειδική παιδαγωγό και σύμβουλο ψυχικής υγείας, για την υποστήριξη παιδιών και γονέων.
Τα παιδιά δεν κουβαλούν βαριά τσάντα, καθώς τα βιβλία της τάξης τους, η κασετίνα, τα λογοτεχνικά βιβλία και τα βιβλία της επόμενης (η μεθεπόμενης τάξης, ανάλογα με το επίπεδό τους) παραμένουν στο Σχολείο, στο ατομικό τους ντουλάπι που βρίσκεται στην τάξη τους. Κατά περίπτωση παίρνουν για συγκεκριμένες εργασίες κάποιο από τα βιβλία στο σπίτι, εφόσον χρειαστεί.
Ο μαθητής χρησιμοποιεί και τα διαδραστικά βιβλία από την Ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, καθώς και μια ηλεκτρονική πλατφόρμα για την οργάνωση μαθημάτων όπως Φυσική, Γεωγραφία, Ιστορία κλπ.
Το σχολείο μας εφαρμόζει επιτυχώς τη μέθοδο του «Ημερολογίου», ενός τετραδίου το οποίο παίρνουν κάθε μέρα μαζί τους στο σπίτι, μέσω του οποίου οι γονείς παρακολουθούν όσα έχει διδαχτεί το παιδί μέσα στην ημέρα.
Ο χαμηλός αριθμός μαθητών ανά τάξη δίνει τη δυνατότητα στους Εκπαιδευτικούς να παρατηρούν και να μαθαίνουν το κάθε παιδί σε βάθος και να διαχειρίζονται άμεσα και αποτελεσματικά οποιοδήποτε μαθησιακό ή άλλο θέμα προκύπτει.
Τα παιδιά εξοικειώνονται άμεσα με αυτόν τον τρόπο συνεργασίας Σχολείου- Οικογένειας και κατανοούν την ανάγκη να αναλάβουν την ευθύνη τους ως μαθητές.
Γνωρίζουν ότι το τεστ είναι κυρίως μια διαδικασία αυτοεπίγνωσης, με την οποία:
Ο βαθμός πριν και μετά την αυτοδιόρθωση είναι εξαιρετικά σημαντικός για την ανάπτυξη αυτοεπίγνωσης των μαθητών και ένα αξιόλογο εργαλείο για τον εκπαιδευτικό.
Κάθε τεστ γίνεται αφορμή για συζήτηση και επαναπροσδιορισμό της μαθησιακής διαδικασίας.
Οι μαθητές αξιοποιούν το διαδραστικό πίνακα, την ηλεκτρονική πλατφόρμα για να μελετούν, να μαθαίνουν και να παρουσιάζουν όσα έμαθαν.
Το εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα στηρίζεται στις ανάγκες του σημερινού παιδιού – μαθητή :
✓ να παίξει
✓ να μάθει με τον δικό του τρόπο
✓ να συνεργαστεί
✓ να αναρωτηθεί
✓ να δοκιμάσει
✓ να επιχειρηματολογήσει
✓ να προτείνει…
✓ Θέλουμε παιδιά που να ωριμάζουν πνευματικά, συναισθηματικά & κοινωνικά με αβίαστο και φυσικό τρόπο
✓ Θέλουμε παιδιά που μπορούν να χαρούν και να μάθουν μέσα από τη δημιουργικότητα και το παιχνίδι
✓ Μας ενδιαφέρει η συνεργασία και η αλληλεπίδραση των παιδιών με σκοπό την κοινωνικοποίηση τους site
✓ Μας ενδιαφέρει η ανάπτυξη της Συναισθηματικής νοημοσύνης
✓ Μας ενδιαφέρει η ανάδειξη των εν δυνάμει χαρισμάτων του παιδιού και των δεξιοτήτων που απαιτούνται στο σύγχρονο κόσμο:
✓ Κριτική και αναλυτική σκέψη
✓ Συστηματικότητα στη μελέτη
✓ Επαφή με νέες τεχνολογίεςΘέλουμε κάθε παιδί :
✓ Να νιώθει ασφάλεια, σεβασμό κι αποδοχή γι΄ αυτό που είναι από το περιβάλλον που ζει καθημερινά
✓ Να αποδεχτεί τις ιδιαιτερότητές του, να ανακαλύψει τα ενδιαφέροντά του και τις κλίσεις του και να αναπτύξει τις ικανότητές του
✓ Να αποκτήσει αυτοεπίγνωση, να καταφέρει να αναγνωρίζει και να αξιοποιεί τα λάθη του για να μαθαίνει, να γίνεται πιο έξυπνο γνωστικά, συναισθηματικά, ψυχοκινητικάΘέλουμε κάθε παιδί :
✓ Να μπορεί να συνεργάζεται, να σκέφτεται δημιουργικά, να προσεγγίζει κριτικά, να μάθει να κάνει κριτική χωρίς επίκριση και να παρουσιάζει σε ακροατήριο και με διάφορους τρόπους τα αποτελέσματα της ομαδικής δουλειάς.
✓ Να βρει νόημα στη σχολική ζωή, να αποκτήσει αυτονομία και κίνητρα μάθησης και να μπορεί να πραγματοποιήσει ένα «ατομικό σχέδιο επιτυχίας» πάνω σε στόχους που και το ίδιο το παιδί αναγνωρίζει και θεωρεί σημαντικούς να προσπαθήσει να πετύχει.
Στο Σχολείο υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς των μαθητών σε όλες τις περιοχές της Αττικής.
Πρωταρχική φροντίδα μας είναι να μην παραμένουν τα παιδιά στο σχολικό πολλή ώρα (ο χρόνος των παιδιών στο σχολικό είναι περίπου 30 λεπτά, ενώ για τις μικρές ηλικίες υπάρχει φροντίδα ο χρόνος μεταφοράς να είναι ακόμα λιγότερος).
Η διαδικασία παραλαβής και παράδοσης γίνεται ως εξής:
Με αυτή τη διαδικασία δεν υπάρχουν καθυστερήσεις στα δρομολόγια και οι γονείς μπορούν να οργανώσουν ευκολότερα τον χρόνο τους.
Στο σχολείο μας, προσφέρουμε μια πλούσια γαστρονομική εμπειρία που συνδυάζει υγιεινά, νόστιμα γεύματα με μια ζεστή και φιλική ατμόσφαιρα. Το εστιατόριο μας είναι ο τόπος όπου οι μαθητές, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί συναντώνται για να απολαύσουν τα γεύματά τους με κοινωνική επαφή.
Η Κουζίνα μας
Η μαγείρισσα μας προετοιμάζει με μεράκι τα φρεσκότατα γεύματα που συνδυάζουν ποιότητα και γεύση. Χρησιμοποιούμε μόνο τα καλύτερα υλικά, για να δημιουργήσουμε ευεργετικά γεύματα που θα ικανοποιήσουν την όρεξή μας.
Ποικιλία Γευμάτων
Στο εστιατόριο μας, προσφέρουμε μια ποικιλία γευμάτων καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα νόστιμο πρωινό που περιλαμβάνει φρέσκα φρούτα, δημητριακά και αυγά. Για το δεκατιανό, προσφέρουμε σνακς και επιδόρπια που θα σας δώσουν ενέργεια για το υπόλοιπο της ημέρας.
Το μεσημεριανό μας μενού περιλαμβάνει ποικιλία από κυρίως πιάτα και σαλάτα.
Το πρόγραμμα των γευμάτων για την προσεχή εβδομάδα κοινοποιείται στους γονείς κάθε Πέμπτη.
Στο Εστιατόριο όλο το Σχολείο, την ώρα του φαγητού ακούει τις ανακοινώσεις των Διευθυντών και συμμετέχει σε συζητήσεις σχετικά με θέματα καθημερινής λειτουργίας.
Έτσι, καλλιεργείται η συλλογικότητα στη λήψη αποφάσεων και η αίσθηση μοναδικότητας του κάθε μέλους της σχολικής κοινότητας.
Κάθε χρόνο το απογευματινό πρόγραμμα εμπλουτίζεται και πιθανά να αλλάζει ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τις δυνατότητες των μαθητών.
Στο Σχολείο υπάρχει φροντίδα για τα παιδιά και τους γονείς μέσω συμβούλων ψυχικής υγείας, ψυχολόγου και παιγνιοθεραπεύτριας.
Απογευματινό πρόγραμμα (3:15μ.μ. – 5:15 μ.μ.):
我很惊喜我们的友情建立的如此之快,
我也很荣幸能遇到你们……
嗨,我叫罗一桐。 我是中国人。 我转到了这所学校(名为Ευρωπαϊκκ Πρότυπο)我也来到了希腊。
这所学校美丽,出色,卓越。 它有点小,但里面确实有所有东西。
对于学校来说,重要的事情之一就是老师和校长。 这所学校的老师很善良,有正能量,耐心和乐于助人。 您每天都可以看到校长! 我认为那是最重要的。
我在这所学校感到非常高兴,老师们在乎我,当我的脸看起来有些难过时,他们说[ 你怎样? ]或[ 您好吗?Peison? ]
您知道,在一些大型学校中,您甚至在一个月里都看不到校长! 并且老师们真的不在乎你!
大学校总是有一些问题,谁说不是呢?
如果您受够了那些大学校,那么这所学校将是您的理想选择。
-我叫Peison,这所学校是我一生中的一份大礼物。
Hi, my name is Peison. I’m a Chinese. And I transfer to this school (that named Ευρωπαϊκό Πρότυπο) and Greece.
This school is beautiful, splendid, and remarkable. It’s a bit small, but it does have everything in there.
One of the important things for a school is the teacher and the headmaster. This school’s teacher is kind, has positive energy, patient, and helpful. And you can’t even see the headmaster in a month!
I feel very happy in this school, the teachers care about me, when my face looks a bit sad, they say [ How are you Peison? ] or [ Are you good Peison? ]
You know, some of the big schools, you can even see the headmaster in a month! And the teachers don’t really care about you!
Big schools always have some problems, who says no?
If you’re enough with those big schools, this school will be a nice choice for you.
–My name is Peison, and this school is a big gift in my life.
Μου αρέσει η Α΄τάξη γιατί κάνουμε πολλά διαβάσματα μέσα στην τάξη. Είμαι άριστη στην ανάγνωση, αντιγραφή στα μαθηματικά και ξέρω να μετράω μέχρι το 100 (1-1 και 10-10)
Θ.Κ Α΄Δημοτικου
Εγώ είμαι άριστος στο τραγούδι στο πρότζεκτ Ιστορία της τέχνης, στην ανάγνωση. Δεν τα παρατάω και στα τεστ τα πάω καλά.
Γ.Α. Α΄Δημοτικου
Εγώ είμαι άριστος στο τραγούδι στο πρότζεκτ Ιστορία της τέχνης, στην ανάγνωση. Δεν τα παρατάω και στα τεστ τα πάω καλά.
Γ.Α. Α΄Δημοτικου
Μου αρέσει το Σχολείο γιατί κάθε Τετάρτη πάω ποδόσφαιρο και έχω χρόνο γιατί δεν παίρνουμε τσάντα μου αρέσουν οι δασκάλες, δε γράφουμε πολλές εργασίες στο σπίτι . Εγώ μαθαίνω στο Σχολείο.
Γ.Γ. Γ΄Δημοτικού
Πιο πολύ φέτος χαίρομαι το μάθημα του χορού/μουσικοκινητική γιατί μαθαίνω δημιουργική χορογραφία και τον ρυθμό.
Β.Θ. ΣΤ Δημοτικού
Μου αρέσουν τα μαθήματα. Είμαι άριστη στην Λογοτεχνία, στα Γερμανικά, στη Γλώσσα, στο Πρότζεκτ Ετυμολογία, στο πρότζεκτ Επιστημολογία. Τα πρότζεκτ μου αρέσουν για την διαδικασία που μαθαίνουμε, ο τρόπος των δασκάλων αλλά και η παιδική χαρά.
Β.Χ. ΣΤ Δημοτικού
Στο σχολέιο μου αρέσει το μάθημα που γίνεται εμ βίντεο, με προτζεκτ και από τα μαθήματα προτζεκτ μου αρέσει το Αειφόρο Σχολείο και τα Παιχνίδια Επιστήμης και Τεχνολογίας.. Στο απογευματινό σχολέιο μου αρέσει το club Φυσικής
Ρ.Δ. Ε΄Δημοτικού
Στο Σχολείο αυτό παίζουμε όλα τα παιδιά μαζί και έχω φίλους, μελετάω μόνη μου στο σπίτι με χαρά. Μου αρέσει και η ανοιχτή τάξη για το μάθημα.
Ι.Σ. Ε΄Δημοτικού
Στο Σχολείο μου αρέσει που συζητάμε και έχω φίλους.
Σ.Π. Α΄Δημοτικού
Μου αρέσει που μένει η τσάντα στο Σχολείο κάθε Τετάρτη γιατί δεν αγχώνομαι για το judo, ξεκουράζομαι στο σπίτι και δεν αγχώνομαι ότι δε θα προλάβω.
Θ.Κ Α΄Δημοτικου
Μου αρέσει που κάνουμε στην Αυτοοργάνωση υλικό από το ΕΠΙΛΕΓΩ ΠΡΟΤΥΠΟ για την προετοιμασία στα Πρότυπα Γυμνάσια.
Β.Χ. Στ Δημοτικού
Μου αρέσει που το σχολείο αυτό είναι διαφορετικό από τα άλλα. Στο Σχολείο είμαστε λιγότερα παιδιά και τσακωνόμαστε λιγότερες φορές και μετά τα βρίσκουμε
Β.Β. Β΄Δημοτικού
Σε αυτό το σχολείο μου αρέσουν τα μαθήματα και που αφήνουμε την τσάντα την Τετάρτη γιατί είναι στην μέση της εβδομάδας και ξεκουραζόμαστε.
Μ.Α. Ε΄Δημοτικού
Μου αρέσει που μένει η τσάντα στο Σχολείο κάθε Τετάρτη γιατί δεν αγχώνομαι για το judo, ξεκουράζομαι στο σπίτι και δεν αγχώνομαι ότι δε θα προλάβω.
Θ.Κ Α΄Δημοτικου
Μου αρέσει που μένει η τσάντα στο Σχολείο κάθε Τετάρτη γιατί δεν αγχώνομαι για το judo, ξεκουράζομαι στο σπίτι και δεν αγχώνομαι ότι δε θα προλάβω.
Θ.Κ Α΄Δημοτικου
Το Σχολέιο αυτό μου αρέσει γιατί είναι διαφορετικό. Οι δασκάλες είναι καλές, μας μιλάνε όμορφα, μας σέβονται, έχω φίλους και σε μερικά μαθήματα νιώθω ότι είμαι πολύ καλός. : στα Μαθηματικά, στη Γυμναστική, στην Μουσικοκινητική/χορό, στα μαθήματα πρότζεκτ.
Τ.Σ. Δ΄Δημοτικού
Στο σχολείο γράφω πολύ χωρίς να κουράζομαι , έχω φίλους και μου αρέσει το μάθημα της μουσικοκινητικής /χορός.
Λ.Κ. Α΄Δημοτικού
Στο σχολείο εμπιστεύομαι όλους τους δασκάλους. Μου αρέσει η Φυσική και τα Γερμανικά.
Γ.Λ. Ε΄Δημοτικού
Συμπληρώστε την φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.
Για περισσότερες πληροφορίες θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε:
210-96.18.626 [email protected]
Ροδοπόλεως 28, Ελληνικό
Tα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αποτελούν καινοτόμο διδακτική και εκπαιδευτική δράση και στόχος τους είναι η ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές και στις μαθήτριες».
Αναφέρουμε μερικά από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων που πραγματοποιούνται στο σχολείο μας.
Επικοινωνία γονέα με μαθητή Στο σχολείο μας είναι στόχος οι μαθητές να επικοινωνούν στην οικογένειά τους την καθημεριμότητά τους π.χ. 1 καλό και 1 άσχημο. Εξηγώ γιατί είναι σημαντικό για…
Ιστορία: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ – ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ Μετά από πολλές προσπάθειες διδακτικής πράξης, δοκιμάζουμε την μέθοδο project επιλέγοντας την ύλη και τον τρόπο που θέλουμε…
Προσεγγίζοντας προβλήματα μαθηματικών μέσα από γρίφους και παιχνίδια. Στο σχέδιο εργασίας αυτό συμμετέχουν οι μαθητές της Ε, με σκοπό την αλλαγή στάσης στα Μαθηματικά προσεγγίζοντας προβλήματα μαθηματικών μέσα από γρίφους…
Πληροφορική ως εργαλείο Στα σύγχρονα Προγράμματα Σπουδών ο πληροφορικός γραμματισμός θεωρείτε γνωστικό-μαθησιακό αντικείμενο αντίστοιχης σπουδαιότητας με τον γλωσσικό προγραμματισμό (literacy), τα μαθηματικά και τον επιστημονικό γραμματισμό (scientific literacy). Οι ΤΠΕ…
Ανάπτυξη της Φιλαναγνωσίας ως βασική δεξιότητα επιτυχίας στην καθημερινή ζωή των μαθητών μας Στο Σχολείο μας η Λογοτεχνία παίζει ένα πολύ σημαντικό ρόλο στο μάθημα της Γλώσσας και κυρίως στην…
“Ιστορία της τέχνης” από την αρχή της ανθρώπινης ιστορίας (πρωτογονοι άνθρωποι έως σήμερα) Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για το μάθημα: ποιος το κάνει (ιδιότητα) τίτλος μαθήματος, συχνότητα την εβδομάδα, σύνολο…
Ετυμολογία της λέξης ” ορθογραφία “ Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για το μάθημα: ποιος το κάνει (ιδιότητα) τίτλος μαθήματος, συχνότητα την εβδομάδα, σύνολο μαθημάτων 1ου τριμήνου, 2ου τριμήνου 3ου τριμήνου,…
Αναφερόμαστε στην ετυμολογία της λέξης “πολιτισμός” Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για το μάθημα: ποιος το κάνει (ιδιότητα) τίτλος μαθήματος, συχνότητα την εβδομάδα, σύνολο μαθημάτων 1ου τριμήνου, 2ου τριμήνου 3ου τριμήνου,…
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για το μάθημα: ποιος το κάνει (ιδιότητα) τίτλος μαθήματος, συχνότητα την εβδομάδα, σύνολο μαθημάτων 1ου τριμήνου, 2ου τριμήνου 3ου τριμήνου, τρόπος μάθησης σε ένα πρότζεκτ (μοίρασμα…
Στόχος του μαθήματος είναι τα παιδιά να αναπτύξουν το καθένα ανάλογα με το δυναμικό και τις κλίσεις του, αυτοπεποίθηση, κίνητρο για μάθηση ανώτερου επιπέδου. Οι μαθητές αναπτύσσουν ικανότητα διαχείρισης του…
Το πρόγραμμα μας είναι αρκετά ενισχυμένο από την Α’ ως και Στ’ Δημοτικού προσφέροντας έναν κοινό κορμό μαθημάτων σε δύο ζώνες, αυτόν της καθημερινής πρωινής ζώνης μαθημάτων και της απογευματινής ζώνης μαθημάτων ενδυνάμωσης των δεξιοτήτων στην Αγγλική γλώσσα.
Η φιλοσοφία μας βασίζεται στην πεποίθηση ότι η μάθηση αποκτάται βιωματικά επομένως οι μαθητές μας από την Α’ Δημοτικού εξοικειώνονται με το άκουσμα της γλώσσας μέσα σε σύγχρονο αγγλόφωνο περιβάλλον με πολυαισθητηριακό τρόπο και με διαφοροποίηση ώστε να κατακτούν τους γλωσσικούς στόχους του επιπέδου τους και των δυνατοτήτων τους.
Κατανοώντας αυτές τις βασικές αρχές όλοι οι μαθητές του Δημοτικού μας προετοιμάζονται για συμμετοχή στις in-house εξετάσεις πιστοποίησης γλωσσομάθειας YLE (Starters-Flyers), A2 KET & B1 PET.
Το σχολείο μας σε σταθερή συνεργασία με το British Council αποτελεί εξεταστικό κέντρο και έχει παραλάβει βραβείο για τις εξαιρετικές επιδόσεις των μαθητών μας.
Η επικοινωνία και η έμπρακτη χρήση της γλώσσας εντός και εκτός τάξης τόσο σε προφορικό όσο και σε γραπτό επίπεδο αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο στην διδασκαλία της αγγλικής. Με αυτή την αφόρμηση τα παιδιά στο Ευρωπαϊκό Πρότυπο αγκαλιάζουν:
Στο σχολείο μας νιώθουν ελεύθερα να σχεδιάσουν και να συμμετάσχουν σε διάφορες διαδραστικές δράσεις όπως είναι τα Open Days, το Χριστουγεννιάτικο bazaar και οι γιορτές στις οποίες το αγγλόφωνο τμήμα είναι αναπόσπαστο κομμάτι.
Μία από τις καινοτομίες για την φετινή χρονιά είναι και η συνεργασία μας με το National Geographic Learning για τις τάξεις Δημοτικού το οποίο μας παρέχει εξειδικευμένο digital υποστηρικτικό υλικό και learning management system ώστε να προσφέρουμε στους μαθητές μας μια μικτής μάθησης (blended learning) εμπειρία ακόμα και όταν το μάθημα λόγω συνθηκών πραγματοποιείται μόνο εξ ’αποστάσεως.
Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το σχολείο μας και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας.
Ευχαριστούμε
Όμως η εμπειρία μας έχει δείξει ότι οι μαθητές μας ολοκληρώνουν και επίπεδο C1 (Advanced) ή ακόμη και στο C2 (Proficiency) έως το τέλος της Α’ Λυκείου.
H εμπειρία της συμμετοχής σε εξετάσεις από την ηλικία 7-16 ετών για κάθε στάδιο στην εκμάθηση αγγλικής γλώσσας είναι ένας καλός τρόπος να χτίσει ο μαθητής την εμπιστοσύνη στις δυνατότητές του, ειδικά όταν θα λάβει μέρος σε εξετάσεις αγγλικής γλωσσομάθειας κάθε επιπέδου.
Επιδιώκεται επίσης και συμμετοχή μαθητών και σε εξετάσεις γλωσσομάθειας άλλων φορέων όπως Michigan University Language Assessment.
Τα ποσοστά επιτυχίας είναι υψηλά και γίνονται υψηλότερα, αποτέλεσμα της σωστής και μεθοδικής προετοιμασίας μέσα από ένα Πρόγραμμα Σπουδών που Καλλιεργεί και Αναπτύσσει τις 4 Γλωσσικές Δεξιότητες:
Όλες οι δεξιότητες είναι σημαντικές για την ισορροπημένη γλωσσική ανάπτυξη του μαθητή. Όπου είναι δυνατό χρησιμοποιούνται δραστηριότητες που ενεργοποιούν δύο ή περισσότερες γλωσσικές δεξιότητες μέσα από τόσο την ατομική όσο και τη συνεργατική εργασία.
Το Πρόγραμμα Σπουδών πραγματοποιείται με την κατάταξη των μαθητών σε Γλωσσικά Επίπεδα στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο ως εξής:
Α’ Γυμνασίου ή Νέοι μαθητές
Υπόλοιπο Γυμνάσιο & Λύκειο
Στις τάξεις αυτές γίνεται ανασύσταση των τμημάτων μόνο εφόσον προκύπτουν ανάγκες όπως ο αριθμός των μαθητών ή η απόκτηση κάποιας πιστοποίησης από τους μαθητές.
Τα απογευματινά μαθήματα Αγγλικής Γλώσσας αφορούν στην ενίσχυση και περαιτέρω ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων:
Αυτές οι δεξιότητες ενισχύονται μέσα από ένα μάθημα 2 με 4 διδακτικών ωρών ανά εβδομάδα.
Το τμήμα παραμένει το ίδιο με αυτό στο πρωινό πρόγραμμα με τον/την ίδιο/δια εκπαιδευτικό.
Συγκεκριμένα ο προγραμματισμός των μαθημάτων περιλαμβάνει:
Η παρουσία της Β΄ Ξένης Γλώσσας στο σχολείο
Στο σχολείο μας η Β΄ Ξένη Γλώσσα αποτελεί ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του ακαδημαϊκού κορμού τόσο στο Δημοτικό, όσο και στο Γυμνάσιο σε σε ενα δομημένο πρωινό και απογευματινό πρόγραμμα.
Τα Γαλλικά και τα Γερμανικά διδάσκονται σε όλες τις τάξεις και των δύο βαθμίδων, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι οι μαθητές ξεκινούν από την Α΄ Δημοτικού με επιλογή σε μία από τις δύο γλώσσες.
Η μεγάλη συχνότητα των ωρών (3 διδακτικές ώρες για κάθε τάξη του Δημοτικού και 2 για το Γυμνάσιο στο πρωινό πρόγραμμα) από τις μικρότερες κιόλας τάξεις, δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να καλλιεργήσουν αρχικά την πολιτισμική συνειδητότητά τους και στην συνέχεια να εμβαθύνουν σε βασικές δομές της γλώσσας, με στόχο την ανάπτυξη γλωσσικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων σε προφορικό και γραπτό λόγο.
Οι διδακτικές μέθοδοι και τα εκπαιδευτικά μέσα
Η Β΄ Ξένη Γλώσσα ακολουθεί σύγχρονες διδακτικές μεθόδους όπως:
δίνοντας έτσι σε όλους του μαθητές ίσες δυνατότητες ευκαιρίας για συμμετοχή, αλληλεπίδραση και μάθηση της ξένης γλώσσας.
Οι διδακτικές μέθοδοι που ακολουθούνται στα γαλλικά και τα γερμανικά, καθώς και η επιλογή συγκεκριμένων εγχειριδίων δίνουν τη δυνατότητα πρώτα στους ίδιους μας τους μαθητές και στη συνέχεια στους εκπαιδευτικούς να “γευτούν” τα μαθησιακά αποτελέσματα της διαφοροποιημένης διδασκαλίας που στόχο έχει τον ίδιο τον μαθητή με τις ανάγκες του και τις ιδιαιτερότητες του. Αυτός ο τρόπος διδασκαλίας των ξένων γλωσσών απαντά αποτελεσματικά στις απαιτήσεις και τις ανάγκες της σύγχρονης εκπαίδευσης, όπως η εξ αποστάσεως διδασκαλία με σύγχρονο και ασύγχρονο τρόπο (blended learning).
Δημιουργία επιπέδων
Από τις μικρές κιόλας τάξεις του Δημοτικού έως τις μεγάλες του Γυμνασίου, οι μαθητές διακρίνονται σε επίπεδα, με βάσει τις γλωσσικές δεξιότητες που κατακτούν ή έχουν κατακτήσει, αναλογικά με την ηλικία τους.
Τα κατατακτήρια τεστ στην αρχή και στο τέλος της σχολικής χρονιάς είναι ένα δείκτης της γλωσσικής κατάστασης των μαθητών και ως στόχο τη δημιουργία διαφορετικών ξενόγλωσσων τάξεων με πιο ομοιογενή μαθησιακά χαρακτηριστικά. Με αυτό το τρόπο, οι εκπαιδευτικοί οργανώνουν ένα στοχευμένο υλικό για μια συγκεκριμένα μαθησιακή ομάδα (target group) που έχει κοινούς στόχος και πανομοιότυπες ανάγκες. Έτσι η μάθηση γίνεται στοχευμένη για όλους του μαθητές ανά γλωσσικό επίπεδο.
Η Β΄ Ξένη Γλώσσα στο Απογευματινό Σχολείο
Η παρουσία της Β΄ Ξένης Γλώσσας στο απογευματινό πρόγραμμα, δίνει μια άλλη διάσταση στα μαθήματα των γαλλικών και των γερμανικών.
Το απογευματινό σχολείο, ως συνέχεια του πρωινού, δίνει την επιλογή στους μαθητές να ενισχύσουν τις ώρες που διδάσκονται τη Β΄ Ξένη Γλώσσα, να εμβαθύνουν στην καλλιέργεια δεξιοτήτων προφορικού και γραπτού λόγου, με ένα δομημένο και στοχευμένο τρόπο που οδηγεί στη δυνατότητα συμμετοχής σε πιστοποιήσεις γλωσσομάθειας από διακεκριμένους φορείς, όπως είναι το Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών και το Γκαίτε.
Τα γαλλικά και τα γερμανικά στην καθημερινή σχολική ζωή
Τα Γαλλικά και τα Γερμανικά είναι ένα ζωντανό κομμάτι του σχολείου, με παρουσία σε όλες τις δράσεις της σχολικής μας μονάδας, όπως παραστάσεις, καλοκαιρινές γιορτές, open days και συμμετοχή σε εκπαιδευτικές επισκέψεις. Η χρήση μάλιστα της β΄ ξένης γλώσσας και εκτός του πλαισίου της τάξης (καθημερινή επικοινωνία μαθητών και εκπαιδευτικών στη γλώσσα – στόχο), στοχεύει στη διεύρυνση του μαθησιακού ορίζοντα και στην καθημερινή πρακτική εξάσκηση, μιας και τα ερεθίσματα από τις δύο ξένες γλώσσες είναι δυσεύρετα στην καθημερινή ζωή των παιδιών εκτός σχολείου.
Κριτήρια αξιολόγησης μαθητών χωρίς άγχος
Κριτήρια αριστείας μαθητών όταν ξέρει ο μαθητής ποτέ είναι άριστος
Αξιοποίηση βιβλίων μεγαλύτερων τάξεων
Ανάπτυξη συναισθηματικής νοημοσύνης βιωματικό μάθημα για όλους τους μαθητές
Portfolio σε κάθε μάθημα
Παρουσιάσεις μαθητών με χρήση powerpoint σε όλα τα εργαστήρια δεξιοτήτων (δ΄-ε΄- στ΄- δημοτικού)
Δεξιότητες ομαδικής ερευνητικής δουλείας και παρουσίασης
Πρώτη γραφή και ανάγνωση χωρίς βιβλίο
Εξατομικευμένα προγράμματα παρέμβασης σε μαθητές κάθε βαθμίδας από εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών θεωρία και πράξη
Διακρίσεις σε διαγωνισμούς
Όλα αυτά σε ένα σχολείο. Στο Ευρωπαϊκό Πρότυπο
Νιωθω οτι θελουν να με γνωρισουν καλα εμενα και την οικογένεια μου-μου παιρνουν συνεντευξη
Με υπολογίζουν ως ισότιμο συνεργάτη. Συνεργάζονται μαζί μου για του στόχους που θα βάλουν για το παιδί μου
Με σέβονται. Ακούν και μιλούν με ειλικρίνεια. Δεν με κολακεύουν
Είναι σίγουροι για τη δουλειά τους ως εκπαιδευτικός οργανισμός. Μου εξηγούν το τι το πως και το γιατί για το παιδί μου
Μπαίνουν στη θέση μου για να μου μιλήσουν. Ξέρουν το ρολό τους και τον δικό μου και τη σημασία της συνεργασίας
Έχουν καταγραφές και δεδομένα.
Δεν είναι αποσπασματικοί σε ό,τι κάνουν αλλά έχουν μέθοδο
Με βοηθούν να βάλω προτεραιότητες με το παιδί μου.
Το παιδί μου έρχεται πρώτα από όλα χαρούμενο και θέλει να πηγαίνει στο σχολείο και να μαθαίνει
Έχουν πρωτοποριακά μαθήματα.
Το παιδί μου γνωρίζει τον σημερινό κόσμο βιωματικά και πολύπλευρα ατομικά και ομαδικά
Θαυμάζω το παιδί μου με όσα μπορεί και κάνει.
Διδάσκουν γνωστικά εργαλεία και δεξιότητες του 21ου αιώνα από την Α' Δημοτικού
Με βοηθάνε να μαθαίνω κι εγώ μαζί με το παιδί μου. Με προβληματίζουν και με συμβουλεύουν όταν το παιδί έχει ανάγκη
Στοχεύουν στην αριστεία.
Το παιδί μου αποκτά αυτοπεποίθηση όταν ξέρει πως να μαθαίνει από τα λάθη του και να γίνει άριστος μαθητής
Το σχολείο δεν είναι οι χώροι αλλά οι άνθρωποι.
Στους δύσκολους καιρούς εφαρμόζεται το μότο "μαθαίνω τι αξίζει στη ζωή μου, το προσπαθώ και είμαι ευγνώμων γι΄αυτο"
Για περισσότερες πληροφορίες θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε:
210-96.18.626 [email protected]
Ροδοπόλεως 28, Ελληνικό
Συμπληρώστε την φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.
Για να σας παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευής. Η συναίνεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαζόμαστε δεδομένα όπως η συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συναίνεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες.