Η συγγραφέας Μαίρη Βογιατζή και η συνέντευξη με έναν Κούρο
Την Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2024 επισκέφτηκε το σχολείο μας, η συγγραφέας Μαίρη Βογιατζή για να παρουσιάσει με βιωματικό τρόπο το βιβλίο της, “Συνέντευξη με έναν Κούρο”.
Στην παρουσίαση συμμετείχαν οι μαθητές της Δ΄ Δημοτικού, οι οποίοι είχαν διαβάσει το βιβλίο στα πλαίσια του μαθήματος της Φιλαναγνωσίας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η κυρία Βογιατζή μίλησε στους μικρούς μαθητές γενικότερα για την αξία των αγαλμάτων και των αρχαίων ελληνικών μνημείων. Μια από τις πιο δυνατές στιγμές της μέρας ήταν όταν τα παιδιά τόλμησαν να μετρηθούν στο ύψος με τον κούρο.
Σε συνέχεια της παρουσίασης του βιβλίου, οι μαθητές θα πάρουν με τη σειρά τους φανταστικές συνεντεύξεις από άλλα γνωστά αγάλματα της αρχαιότητας.
Εκτός από τους μαθητές της Δ΄ Δημοτικού συμμετείχαν και οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου, οι οποίοι είχαν ήδη επεξεργαστεί το βιβλίο «Συνέντευξη με έναν Κούρο» στην τάξη στο πλαίσιο μίας διδακτικής ώρας με την κα Κριετσέπη. Επίσης, τους έχουν ανατεθεί εργασίες δημιουργικής γραφής – πρότζεκτ τις οποίες και θα παρουσιάσουν μέσα στον επόμενο μήνα.
Οι μαθητές μας χάρηκαν την παρουσίαση και είχαν ενεργή συμμετοχή.
Πολλές ευχαριστίες στην κα Αγγελάρα και την κα Κριετσέπη που οργάνωσαν και υποστήριξαν την εκδήλωση με υποδειγματικό τρόπο.
Φωτογραφικό υλικό από την εκδήλωση
Περισσότερα άρθρα με δράσεις του σχολείου μας
Eπίσκεψη στα Παιδικά Χωριά SOS
Πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στα Παιδικά Χωριά SOS με αντιπροσωπεία μαθητών κατόπιν κλήρωσης, που έδωσαν μέρος των χρημάτων από το Χριστουγεννιάτικο Bazaar. Προγραμματίζεται νέα…
Α’ Λυκείου, Φυσική: Πειραματικές μετρήσεις
Πειραματικές μετρήσεις στο πλαίσιο προετοιμασίας της ομάδας του Science Club για τον διαγωνισμό ΙΥΝΤ 2022 [International Young Naturalist Tournament 2022]. Με τη δράση αυτή, οι…
Α’ Γυμνασίου. Νεοελληνική Λογοτεχνία. Με αφορμή κείμενο από το σχολικό εγχειρίδιο έγινε επέκταση των ιδεών του κειμένου με την παρακολούθηση ταινίας
Νεοελληνική Λογοτεχνία Στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας και μετά την ολοκλήρωση του κειμένου ”Ο παππούς και το εγγονάκι” οι μαθητές/μαθήτριες παρακολούθησαν την…
B2 επίπεδο αγγλικών Γυμνασίου: Music-based Learning. Η χρήση της μουσικής στο μάθημα της αγγλικής γλώσσας
B2 επίπεδο αγγλικών Γυμνασίου: Music-based Learning Πριν από την εισαγωγή της χρήσης του εγχειριδίου, οι μαθητές ενεπλάκησαν σε δραστηριότητα αφόρμησης στην οποία έπρεπε να σκεφτούν…
Α’ Γυμνασίου. Θρησκευτικά: Η αξία της ευθύνης και τα όρια στη ζωή του ανθρώπου, σύμφωνα με τον Απόστολο Παύλο
Η αξία της ευθύνης και τα όρια στη ζωή του ανθρώπου, σύμφωνα με τον Απόστολο Παύλο Οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου στον Πειραιά, διερεύνησαν τη…
Τα οφέλη της υγιεινής διατροφής διαχρονικά, από την Αρχαία Ελλάδα ως τις μέρες μας
Υγιεινή διατροφή από την Αρχαία Ελλάδα ως τις μέρες μας Στο μάθημα της Ιστορίας της Α Γυμνασίου και στο πλαίσιο της ενότητας…
Οι μαθητές της Α Γυμνασίου, στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών ασχολήθηκαν με τη διατροφή των αρχαίων Ελλήνων
Αρχαία Ελληνικά: Διατροφή των αρχαίων Ελλήνων Οι μαθητές με αφορμή τη θεματική της διατροφής στο μάθημα της Ιστορίας, ασχολήθηκαν με το ίδιο θέμα και…
Έναρξη Προγράμματος Μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό στα ελληνικά και στα αγγλικά: “Είμαι υπεύθυνος για τον εαυτό μου, την υγεία μου, τη διατροφή μου, παίζω και δημιουργώ, μαθαίνω!”
Aγγλόφωνη Mετάβαση Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού ξεκίνησαν την αγγλόφωνη μετάβαση με τις εκπαιδευτικούς της αγγλικής γλώσσας. Γνώρισαν τα μέλη της ομάδας τους,…
Αγγλικά EFL στο 2ο επίπεδο μαθητών Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού
Διαθεματική ερευνητική εργασία στην αγγλική γλώσσα, με θέμα “British Landmarks” Οι μαθητές του 2ου τμήματος της Ε’ & Στ’ Δημοτικού, πήραν μέρος σε…
Ε’ Δημοτικού Πρότζεκτ Γεωγραφίας: “Γνωρίζω τους πόλους, τον ισημερινό, τον μεσημβρινό”
Πρότζεκτ Γεωγραφίας Οι μαθητές της Ε’ Δημοτικού ασχολήθηκαν με τη Γη, τους πόλους, τον άξονα περιστροφής και τους μεσημβρινούς, χρησιμοποιώντας εκτός από τον…