Η συγγραφέας Μαίρη Βογιατζή και η συνέντευξη με έναν Κούρο
Την Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2024 επισκέφτηκε το σχολείο μας, η συγγραφέας Μαίρη Βογιατζή για να παρουσιάσει με βιωματικό τρόπο το βιβλίο της, “Συνέντευξη με έναν Κούρο”.
Στην παρουσίαση συμμετείχαν οι μαθητές της Δ΄ Δημοτικού, οι οποίοι είχαν διαβάσει το βιβλίο στα πλαίσια του μαθήματος της Φιλαναγνωσίας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η κυρία Βογιατζή μίλησε στους μικρούς μαθητές γενικότερα για την αξία των αγαλμάτων και των αρχαίων ελληνικών μνημείων. Μια από τις πιο δυνατές στιγμές της μέρας ήταν όταν τα παιδιά τόλμησαν να μετρηθούν στο ύψος με τον κούρο.
Σε συνέχεια της παρουσίασης του βιβλίου, οι μαθητές θα πάρουν με τη σειρά τους φανταστικές συνεντεύξεις από άλλα γνωστά αγάλματα της αρχαιότητας.
Εκτός από τους μαθητές της Δ΄ Δημοτικού συμμετείχαν και οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου, οι οποίοι είχαν ήδη επεξεργαστεί το βιβλίο «Συνέντευξη με έναν Κούρο» στην τάξη στο πλαίσιο μίας διδακτικής ώρας με την κα Κριετσέπη. Επίσης, τους έχουν ανατεθεί εργασίες δημιουργικής γραφής – πρότζεκτ τις οποίες και θα παρουσιάσουν μέσα στον επόμενο μήνα.
Οι μαθητές μας χάρηκαν την παρουσίαση και είχαν ενεργή συμμετοχή.
Πολλές ευχαριστίες στην κα Αγγελάρα και την κα Κριετσέπη που οργάνωσαν και υποστήριξαν την εκδήλωση με υποδειγματικό τρόπο.
Φωτογραφικό υλικό από την εκδήλωση
Περισσότερα άρθρα με δράσεις του σχολείου μας
Γιατί η μελέτη στο σπίτι δεν απασχολεί γονείς & μαθητές στο Ευρωπαϊκό Πρότυπο!
Τα παιδιά ξεκινούν στο Δημοτικό να μαθαίνουν τι σημαίνει «δεξιότητες μελέτης» και «στρατηγικές μάθησης», αποκτώντας αυτονομία και αυτοπεποίθηση. Ξέρουν τι να κάνουν και πώς να το κάνουν! Από την Α’ κιόλας δημοτικού οι εκπαιδευτικοί…
Ανάπτυξη Συναισθηματικής Νοημοσύνης στο σχολείο
Ψυχική Ανθεκτικότητα.Το πλέον πολύτιμο μάθημα για τις σημερινές συνθήκες πανδημίας!Ανάπτυξη Συναισθηματικής Νοημοσύνης στο σχολείο Η περίοδος της πανδημίας σε παγκόσμιο επίπεδο κατέστησε επιτακτική την ανάγκη…
Απογευματινή μελέτη στην Α’ Δημοτικού: Αυτονομία, Υπευθυνότητα
Τα παιδιά μαθαίνουν στο Σχολείο. Στην οικογένεια μοιράζονται πολύτιμες και όμορφες στιγμές. Απογευματινή μελέτη στην Α’ Δημοτικού: Αυτονομία, Υπευθυνότητα Στο Σχολείο μας οι μαθητές από…
Βιωματικά σεμινάρια γονέων και κηδεμόνων
Γονέας και Σχολείο σε συνεργασία: το πιο δυναμικό ζευγάρι για ενδυνάμωση των μαθητών μας! Η απόκτησης μιας «κοινής γλώσσας» οικογένειας και σχολείου είναι το πραγματικό ζητούμενο στην εκπαιδευτική πραγματικότητα. Η οριοθέτηση του ρόλου καθενός και ο σεβασμός στον ρόλο του…
Νικητής ο μαθητής μας στο 5th Aegean Robotics Competition
5th Aegean Robotics Competition που διοργάνωσε το Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Ο μαθητής μας Ρωμανός Γκουγκούλιας συμμετείχε…
Διαγωνισμός Ρητορικής. Αποτίμηση Δράσης
Ολοκλήρωση Διαμαθητικού Διαγωνισμού Εκφραστικής Ανάγνωσης ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΔΡΑΣΗΣ. ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ «Για να υπάρξει πραγματική εκπαίδευση […] υπάρχει μια βασική προϋπόθεση: είναι ότι αυτή η…
Ενδεικτικά θέματα για την Νεοελληνική γλώσσα & τα Μαθηματικά
Εναρμονισμένο με τη θεώρηση της εκπαίδευσης ως παροχής κινήτρων στο μαθητικό πληθυσμό, το εκπαιδευτήριο «Ευρωπαϊκό Πρότυπο» καλεί μαθητές και μαθήτριες που επιθυμούν να ενταχθούν…
Τηλεφωνική Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης 10306
Τηλεφωνική Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης10306 Η πενταψήφια δημόσια και δωρεάν Τηλεφωνική Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης 10306 τέθηκε σε λειτουργία το Σάββατο 4 Απριλίου 2020 με αρχικό…
Μαθηματικό διαγωνισμό Πυθαγόρα. Μια μαμά αναφέρει
Θα ήθελα με χαρά να σας ενημερώσω ότι το παδί μου, που πήρε μέρος στον μαθηματικό διαγωνισμό “Πυθαγόρα” , κατάφερε με μεγάλη επιτυχία να…
Μουσική Β δημοτικού
Σχεδιάζω και ζωγραφίζω την δομή της Μουσικής. Δημιουργώ το δικό μου μουσικόγραμμα ακούγοντας την μουσική του Beethonen ΄΄CONTRADANZA N° 5΄΄. …