Με απώτερο στόχο τη βαθύτερη κατανόηση των μαθηματικών εννοιών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ Γυμνασίου ήρθαν σε πρώτη επαφή με τη μαθηματική λογική, γνωρίζοντας το “Τετράγωνο της Αντίθεσης”, το οποίο στηρίζεται στη θεωρία συλλογισμού του Αριστοτέλη. Σε μια προσπάθεια να απαντηθεί το ερώτημα “πότε μια πρόταση είναι αντίθετη μιας άλλης”, ερώτημα που αποκτά ευρύτερο ενδιαφέρον στην καθημερινή πραγματικότητα, όταν συνομιλητές που επιχειρηματολογούν υποστηρίζουν αντίθετες θέσεις, τους μαθητές απασχόλησε η αντίθεση καθολικών – μερικών προτάσεων. Η Λογική ως όργανο της ορθής νόησης αναδεικνύεται χρήσιμη για κάθε δραστηριότητα και απαραίτητο εργαλείο για την επιστήμη των Μαθηματικών!
Details