Έναρξη Προγράμματος Μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό στα ελληνικά και στα αγγλικά: “Είμαι υπεύθυνος για τον εαυτό μου, την υγεία μου, τη διατροφή μου, παίζω και δημιουργώ, μαθαίνω!”

Aγγλόφωνη Mετάβαση Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού ξεκίνησαν την αγγλόφωνη μετάβαση με τις εκπαιδευτικούς της αγγλικής γλώσσας. Γνώρισαν τα μέλη της ομάδας τους, έδωσαν όνομα στην ομάδα, ακολούθησαν τις οδηγίες στα αγγλικά, για να συζητήσουν το θέμα του φαγητού και των διατροφικών τους συνηθειών στο σπίτι και στο Σχολείο. Παράλληλα, μοιράστηκαν εμπειρίες και…

Αγγλικά EFL στο 2ο επίπεδο μαθητών Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού

  Διαθεματική ερευνητική εργασία στην αγγλική γλώσσα, με θέμα “British Landmarks”    Οι μαθητές του 2ου τμήματος της Ε’ & Στ’ Δημοτικού, πήραν μέρος σε διαθεματική ερευνητική εργασία στην αγγλική γλώσσα (Interdisciplinary Project), με θέμα “British Landmarks” και εξασκήθηκαν σε όλα τα στάδια της διερευνητικής μάθησης. Επέλεξαν από  λίστα που τους δόθηκε δύο τοπικά ορόσημα…

Ε’ Δημοτικού Πρότζεκτ Γεωγραφίας: “Γνωρίζω τους πόλους, τον ισημερινό, τον μεσημβρινό”

    Πρότζεκτ Γεωγραφίας Οι μαθητές της Ε’ Δημοτικού ασχολήθηκαν με τη Γη, τους πόλους, τον άξονα περιστροφής και τους μεσημβρινούς, χρησιμοποιώντας εκτός από τον διαδραστικό πίνακα, χάρτες και πορτοκάλια! Έπαιξαν σε ομάδες, έφτιαξαν παιχνίδια κρυμμένου θησαυρού στον χάρτη αλλά και σε Άτλαντες,  έγραψαν οδηγίες προσανατολισμού. Η  μία ομάδα έπαιξε το παιχνίδι της άλλης. Έμαθαν …

Συνεργασία μαθητών – γονιών στο πλαίσιο χριστουγεννιάτικων βιωματικών δράσεων

Οι γονείς και τα παιδιά προσέγγισαν με διαθεματικό τρόπο τα χριστουγεννιάτικα έθιμα στην Ελλάδα και τον κόσμο (μέσα από τα Μαθηματικά, τη Γεωγραφία, τη Γλώσσα, την Ιστορία και τα Εικαστικά) στα μαθήματα “Ελληνικός Πολιτισμός“ και “Αειφόρο Σχολείο“.

Βιωματική προσέγγιση επιχειρηματολογικού λόγου στο μάθημα της Ρητορικής στο Ευρωπαϊκό Πρότυπο

Οι μαθητές της Στ Δημοτικού έπαιξαν παιχνίδι ρόλων, με τον έναν μαθητή να υπερασπίζεται τη θέση του σε θέμα της επιλογής του και τον συμμαθητή του να υπερασπίζεται την αντίθετη άποψη. Τα παιχνίδια ρόλων εναλλάσσονταν ανά πέντε λεπτά και όλοι οι μαθητές συμμετείχαν με τις δικές τους θέσεις, τις οποίες επέλεξαν από κοινή τράπεζα θεμάτων.…

Ανακοινώσεις για το Δημοτικό

Στις τάξεις Δ, Ε και Στ ξεκίνησε στο μάθημα της Ρητορικής η δράση “Συμβούλιο τάξης”. Μια φορά τον μήνα οι μαθητές σε ρόλους -στο πλαίσιο των οποίων αξιοποιούν όσα έχουν μάθει στο πρότζεκτ  “Ευ Ζην” και στη Ρητορική- συζητούν και λύνουν θέματα που τους απασχολούν, με παρουσία  εκπαιδευτικού στο ρόλο παρατηρητή. Στόχος είναι η ανάπτυξη…

Βιωματική προσέγγιση της ορθογραφίας μέσα από το μάθημα της Ετυμολογίας σε όλες τις τάξεις του Δημοτικού στο Ευρωπαϊκό Πρότυπο

Οι μαθητές στη Δ’ Δημοτικού στο μάθημα της Ετυμολογίας επέλεξαν να διερευνήσουν το θέμα για τους δύο πιο αρχαίους πολιτισμούς του κόσμου, των οποίων η γλώσσα ομιλείται ακόμη. Ξεκίνησαν  να διερευνούν  τα χαρακτηριστικά της ελληνικής και της κινεζικής γλώσσας και τη σημερινή τους μορφή. Παρακολούθησαν την παρουσίαση που ετοίμασε μια μητέρα από την Κίνα. Απαντήθηκαν…

Ετυμολογία, Δ τάξη: οι 2 πιο αρχαίοι πολιτισμοί του κόσμου: ελληνικός και κινεζικός

Οι μαθητές διερεύνησαν τα χαρακτηριστικά της ελληνικής γλώσσας, κατά το πέρασμα των αιώνων. Αντίστοιχα, ενδιαφέρθηκαν για τα χαρακτηριστικά της κινεζικής γλώσσας. Παρακολούθησαν μια  “Κινέζα” μαθήτρια που ζει και αγαπά την Ελλάδα να απαντά στα ελληνικά και στα αγγλικά για όλα όσα ενδιαφέρθηκαν να μάθουν. Δύο βιωματικού τύπου μαθήματα με πολλή διάθεση, μεράκι και αγάπη για…

Ανάθεση κατασκευής κυκλαδικών ειδωλίων

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας οι μαθητές και οι μαθήτριες του Σχολείου μας πειραματίζονται με επιτυχία στην κατασκευή κυκλαδικών ειδωλίων! Στα έργα τους είναι εμφανής η δεξιοτεχνία – χρήση συγκεκριμένων τεχνικών. Το αισθητικό αποτέλεσμα είναι το επιστέγασμα της τεχνοτροπίας και της δημιουργικότητας των μικρών μας σπουδαστών!