Αγαπητοί γονείς,
σε συνέχεια της ενημέρωσης σας από τη Διεύθυνση στην πρώτη συνάντηση, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα παιδιά θα οικειοποιηθούν την καθημερινή ρουτίνα του Σχολείου μέσα από παιχνίδια, διαδραστικά παιχνίδια και δραστηριότητες ομαδικές.
Ειδικότερα για το Νηπιαγωγείο:
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη πρώτη μέρα του Σχολείου :
- Δραστηριότητες γνωριμίας με τη Νηπιαγωγό και τη τάξη.
- Ομαδικά κινητικά παιχνίδια στην αυλή
- Κατασκευή «Το αρχικό γράμμα του ονόματος μου» «Δημιουργώ τη προσωπική μου ταυτότητα» «Αποτυπώνω τη παλάμη μου»
- ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ (ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ): Φτιάχνουμε πλαστελίνη για τη τάξη μας
- ΜΟΥΣΙΚΗ (ΠΡΟΠΡΟΝΗΠΙΑ): Τραγούδια με την ομάδα
- ΑΓΓΛΙΚΑ: Γνωριμία με τη δασκάλα , τραγούδια και παιχνίδια γνωριμίας στα αγγλικά.
Ειδικότερα για το Δημοτικό:
η ενημέρωση /υποστήριξη μαθητών για τις ρουτίνες περιλαμβάνει τα παρακάτω:
-
Διαδικασίες εντός και εκτός τάξης
(κανόνες εστιατορίου, σχολικού, παιχνίδια, ντουλάπια , προσωπικά αντικείμενα, στολές, eclass)
-
Διαδικασίες μάθησης όλης της χρονιάς:
Προφορικές εργασίες
- ανάγνωση,
- έλεγχος αποκωδικοποίησης,
- κατανόηση,
- αναδιήγηση,
- επιχειρηματολογία,
- παιχνίδια ρόλων,
- απαρίθμηση,
- νοεροί υπολογισμοί,
- κατασκευές με εποπτικό υλικό,
- επίλυση προβλημάτων ,
- κατασκευής προβλημάτων,
- προφορική ορθογραφία,
- ετυμολογία λέξεων,
- ορισμοί,
- χρήση βιβλίου γραμματικής και λεξικού,
- ανάγνωση γραφημάτων
- εργασίες στα πρότζεκτ
Γραπτές εργασίες
-
γραφή βιωματικών γεγονότων
-
περιγραφή εικόνας,
-
καταγραφή κοινών εμπειριών στο σχολείο
-
θέματα ανάπτυξης συναισθηματικής νοημοσύνης,
-
αυτοδιόρθωση και αντιγραφή του δικού τους κειμένου με ευανάγνωστα γράμματα,
-
οικογένειες λέξεων,
-
τεστ,
-
γραπτή αξιολόγηση μαθήματος,
-
εργασίες CLIL
Εργασίες με αφορμή τις φωτογραφίες από την ομάδα της τάξης σε αυτές
Συνεντεύξεις-Παρουσιάσεις γονέων κλπ στην τάξη και εργασίες πάνω σε αυτές
Πρότζεκτ (ατομική και ομαδική εργασία) παρουσίαση σε pp – παρουσίαση των μαθησιακών αποτελεσμάτων σε γιορτές
-
Εξοικείωση με τα διδακτικά εγχειρίδια όλων των τάξεων ειδικά της τάξης φοίτησης και της μεγαλύτερης τάξης δύο τάξεων
-
Διαχείριση συγκρούσεων εντός και εκτός τάξης/ διαχείριση συμπεριφοράς με αnληψη της προσωπικής ευθύνης του κάθε πρωταγωνιστή
-
Κουτιά παραπόνων και θαυμασμών- εφημερίες
-
Τρόπος επικοινωνία Σχολείου-Οικογένειας
Οι μαθητές εξοικιεώνονται με τις παραπάνω πληροφορίες, δεξιότητες και στάσεις σταδιακά και με βιωματικό τρόπο.
ΔΕΥΤΕΡΑ | ||||||||||
ΩΡΕΣ | ΠΡΟΝΗΠΙΟ | ΝΗΠΙΟ | Α ΤΑΞΗ | Β΄ΤΑΞΗ | Γ΄ΤΑΞΗ | Δ΄ΤΑΞΗ | Ε΄ΤΑΞΗ | ΣΤ΄ΤΑΞΗ | ||
8:30-8:50 | ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ | 8:30-8:45 | ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ – ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΑΞΗΣ- ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ /ΣΥΖΗΤΗΣΗ (15΄) | 8:30-8:45 | ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ – ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΑΞΗΣ/ ΣΥΖΗΤΗΣΗ (15΄) | |||||
1Η ΩΡΑ | ΠΡΩΪΝΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΗΜΕΡΑΣ ΠΡΟΤΖΕΚΤ : ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ |
1η ΩΡΑ | ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ | ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ | 1Η ΩΡΑ | ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 9:00-11:30 | ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΙΣΤΟΡΙΑ | ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ | ΓΛΩΣΣΑ |
8:50-9:15 | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ | 8:45-9:30 | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ | 8:45-9:30 | ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ |
2Η | ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ | ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ-ΠΡΩΙΝΟ 9:30-9:50 (20΄) ΕΦΗΜΕΡΙΑ ΓΙΑΜΠΛΟΝΣΚΙ ΤΣΟΜΠΑΝΟΥ ΜΑΚΡΗ |
2Η ΩΡΑ
|
ΓΛΩΣΣΑ
|
CLIL ΦΥΣΙΚΑ
|
CLIL ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
|
ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
|
|||
9:15-9:40 | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ | 2Η ΩΡΑ | ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 9:00-11:30 | EFL | ΓΛΩΣΣΑ | |||||
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ- ΠΡΩΙΝΟ 9:40-10:20 (35΄) | 9:50:-10:35 | ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ | 9:30-10:15 | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ | ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ | |
3Η | ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΛΩΣΣΑ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ-ΦΥΣΙΚΑ |
3Η ΩΡΑ | ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | CLIL ΜΕΛΕΤΗ | EFL | 10:15-10:35 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ (10΄) ΠΡΩΙΝΟ (10΄) | ||||
10:20-10:45 | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ | 10:35-11:20 | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ | 3Η ΩΡΑ | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ | Φ.Α. | ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ | ΓΛΩΣΣΑ |
4Η | ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ | ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ 11:20-11:40 (20΄) | 10:35-11:20 | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ | ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ | |||
10:45-11:10 | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ |
4Η ΩΡΑ
|
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
|
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
|
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
|
4Η ΩΡΑ | ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ | ΓΑΛΛΙΚΑ | EFL | EFL |
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ 11:10-11:35 (25΄) |
11:20-12:05
|
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ
|
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
|
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
|
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
|
|||||
5Η | ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΛΩΣΣΑ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ-ΦΥΣΙΚΑ |
11:40-12:25 |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ
|
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ
|
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ
|
|||||
11:35-12:00 | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ | 12:05-12:20 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ (15΄) | ||||||||
ΓΕΥΜΑ 12:00-12:25 (20΄) ΠΛΥΣΙΜΟ ΔΟΝΤΙΩΝ (5΄)
|
ΓΕΥΜΑ 12:25-12:50 (20΄) ΠΛΥΣΙΜΟ ΔΟΝΤΙΩΝ (5΄) | 5Η ΩΡΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ Δ΄ΤΑΞΗΣ | ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΙΣΤΟΡΙΑ | ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΙΣΤΟΡΙΑ | CLIL ΦΥΣΙΚΑ | CLIL ΦΥΣΙΚΑ | ||||
5Η ΩΡΑ
|
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
|
ΓΑΛΙΚΑ/ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
|
12:20-13:05 | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ | |||
6Η | CLIL |
ΓΕΥΜΑ 13:05-13:25 (15΄) ΠΛΥΣΙΜΟ ΔΟΝΤΙΩΝ (5΄)
|
||||||||
12:25-12:50 | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ | 12:55-13:40 | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ | ||||||
7Η ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ-ΥΠΝΟΣ | 6Η ΩΡΑ | EFL | ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ | ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ | 6Η Ω ΡΑ | CLIL ΜΕΛΕΤΗ | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ | ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑ | |
12:50-14:20 | 13:40-14:25 |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
|
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ
|
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ
|
13:40-14:25 | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ | ΜΗΤΣΗ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ | |
14:10-14:25 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ (15΄) | ||||||||||
8Η | ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΗΜΕΡΑΣ |
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ 14:25-14:35 (10΄)
|
7Η ΩΡΑ | EFL | EFL | ΓΑΛΙΚΑ/ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ | ||||
14:20-14:45 | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ | 14:25-15:05 | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ | |||||
9Η | 7Η ΩΡΑ | EFL | ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ | ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ |
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΑΞΗΣ- ΤΣΑΝΤΑΣ – ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ (10΄)
|
|||||
14:45-15:05 ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
|
14:35-15:10
|
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
|
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ
|
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ
|
||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΑΞΗΣ- ΤΣΑΝΤΑΣ – ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ (15΄)
|
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΑΞΗΣ- ΤΣΑΝΤΑΣ – ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ (5΄)
|
|||||||||