Via trita, via tuta
Δρόμος Περπατημένος, δρόμος σίγουρος
Το ιδιωτικό εκπαιδευτήριό μας στο Ελληνικό επεκτείνεται και ενισχύεται με μια δεύτερη σχολική ομάδα στον Πειραιά, (Λάμπρου Σπύρου 14, 18537, Πειραιάς) διατηρώντας ακέραιες τις παιδαγωγικές αρχές που διέπουν το όραμα σχεδιασμού και την παιδαγωγική φιλοσοφία του.
Ένα «οικογενειακό σχολείο» χτίζει ένα «δεύτερο σπίτι» για τους μαθητές και τις μαθήτριες των Νοτίων Προαστείων.
Μοιράζεται αποκτημένη γνώση και ανατροφοδότηση από ανθρώπινο δυναμικό -εκπαιδευτικό και διοικητικό- μαθητές/μαθήτριες, γονείς και κηδεμόνες, εξωτερικούς συνεργάτες αλλά και απλούς παρατηρητές της πορείας του στα δέκα χρόνια λειτουργίας του.
Στον νέο μας πλέον εκπαιδευτικό συγκρότημα, το European Philosophy of Schools, η εμπειρία μετατρέπεται σε γνώση, η άριστη τεχνογνωσία παραμένει βασικό εργαλείο και οι δοκιμασμένες στο πέρασμα δέκα χρόνων καινοτομίες γίνονται παιδαγωγική βάση για ένα δεύτερο χώρο που μεταμορφώνει τη σχολική εμπειρία. Ο στόχος εξακολουθεί να είναι ο ίδιος: ούτε μια μέρα χωρίς δουλειά, ούτε μια μέρα χωρίς χαρά.
Το νέο μας Σχολείο στον Πειραιά σκοπεύει να αποτελέσει μια ξεχωριστή πρόκληση στο χώρο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κι έναν πυλώνα προετοιμασίας για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Πανεπιστημίων Εσωτερικού και Εξωτερικού.
Συγκεκριμένα θα λειτουργήσει από το Σεπτέμβριο του 2021:
- Με Γυμνάσιο, ενισχυμένο στο ωρολόγιο πρόγραμμα με μια Συνδυασμένη Διδασκαλία – Εκμάθηση Αγγλικής Γλώσσας και Περιεχομένου (μέθοδος CLIL)
- Με Λύκειο, στοχεύοντας σε μια δομημένη προετοιμασία μαθητών – μαθητριών για την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Και από Σεπτέμβριο του 2022:
- Με ένα ολοκληρωμένο ακαδημαϊκού χαρακτήρα πρόγραμμα προετοιμασίας εξετάσεων μαθητών/τριών που έχουν ολοκληρώσει την Α Λυκείου και τελικό στόχο την απόκτηση Διεθνούς Απολυτηρίου (International Baccalaureate Diploma)
Η παιδαγωγική φιλοσοφία μας σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης στηρίζεται στο τρίπτυχο Αριστεία Σύμμετρη Ανάπτυξη γνωστικών, συναισθηματικών και κοινωνικών Δεξιοτήτων για τον σημερινό μαθητή – αυριανό πολίτη ενός παγκοσμιοποιημένου Πολιτισμού.
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να συμπληρώστε την φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας άμεσα ή μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο: 210-96 18 626
Στόχος μας δεν είναι το γνωστικό φορτίο αλλά η πρόσβαση στη γνώση με τρόπο φυσικό και αποτελεσματικό. Πλάι στο πάθος και την αγάπη για το μαθητή/τρια, την αναγνώριση εξ ορισμού του/της ως προσωπικότητας ήδη επιτυχημένης, υιοθετείται από τους εκπαιδευτικούς μας μια σειρά από σύγχρονες διδακτικές μεθόδους, που εμπλέκουν δυναμικά και ενεργητικά τους μαθητές μας στη διαδικασία της μάθησης, ιδωμένης ως παιδείας.
Η ύλη προσεγγίζεται βιωματικά, αυξάνοντας το «συναισθηματικό φίλτρο» στο «κλίμα της τάξης» και απομακρύνοντας κάθε ενδεχόμενο «νοητικό φραγμό» στην κατάκτησή της: ο μαθητής/τρια ανακαλεί εμπειρίες και η μαθησιακή πληροφορία γίνεται μέρος της συναισθηματικής του μνήμης.
Η εκμάθηση της ξένης γλώσσας (αγγλική) γίνεται με την πλέον σύγχρονη, διδακτικά αποτελεσματική και ερευνητικά τεκμηριωμένη μέθοδο CLIL, μια καινοτόμα διπλής εστίασης διδασκαλία γλώσσας και περιεχομένου: ο μαθητής/τρια προσεγγίζει το γνωστικό αντικείμενο, καλλιεργώντας ταυτόχρονα με τρόπο φυσικό τις δεξιότητές του στην ξένη γλώσσα.
Ο μαθητής/τρια ενθαρρύνεται και προετοιμάζεται κατάλληλα, ώστε να συμμετάσχει σε μαθητικούς διαγωνισμούς θετικού και ανθρωπιστικού προσανατολισμού, σε μια προσπάθεια να αυτονομηθεί ως εκπαιδευτική προσωπικότητα και να ενισχύσει την αυτοεκτίμησή του.
Υπάρχει μέριμνα για διαφορική – εξατομικευμένη διδασκαλία, τόσο στις περιπτώσεις μαθησιακών δυσκολιών όσο και σε εκείνες εξαιρετικών ταλέντων.
Εργαστήρια ποικίλων δεξιοτήτων ενσωματώνονται στο διδακτικό μας πρόγραμμα, με σκοπό την ενίσχυση της διευρευνητικής – ανακαλυπτικής μάθησης (learning by discovering)
Το Ευρωπαϊκό πρότυπο είναι ένα περιβάλλον οικογενειακό, με ανάλογες κτηριακές εγκαταστάσεις και μικρό αριθμό μαθητών ανά τάξη. Είναι ένα «δεύτερο σπίτι», στο οποίο ο μαθητής/τρια μοιράζεται στιγμές με τους εκπαιδευτικούς της εμπιστοσύνης του, αλληλοεπιδρά και συναναστρέφεται με τους συμμαθητές/τριές του, βρίσκει χώρο να εκδηλώσει ελεύθερα την ψυχοσύνθεση του, με την ασφάλεια ότι είναι αποδεκτός ως ξεχωριστή προσωπικότητα.
Η εκπαίδευση είναι αγωγή, η μάθηση ευχάριστη εμπειρία, ο σκοπός «να βρούμε μαζί με το μαθητή/τρια τον καλύτερο δρόμο για αυτό που αντιλαμβάνεται ως προσωπική επιτυχία, ευτυχία και αξιοποίηση των δικών του δυνάμεων» διαμορφώνει τα παιδαγωγικά μας μέσα.