Οι μαθητές της Στ Δημοτικού έπαιξαν παιχνίδι ρόλων, με τον έναν μαθητή να υπερασπίζεται τη θέση του σε θέμα της επιλογής του και τον συμμαθητή του να υπερασπίζεται την αντίθετη άποψη.
Τα παιχνίδια ρόλων εναλλάσσονταν ανά πέντε λεπτά και όλοι οι μαθητές συμμετείχαν με τις δικές τους θέσεις, τις οποίες επέλεξαν από κοινή τράπεζα θεμάτων.
Το κοινό κάθε φορά έκρινε το αποτέλεσμα της αντιπαράθεσης, με κριτήρια που αφορούσαν την παρουσίαση και τα επιχειρήματα που χρησιμοποιήθηκαν.
Οι μαθητές στο μάθημα της Ρητορικής με θέμα την ανάπτυξη αυθόρμητου λόγου δημιούργησαν περιγραφικούς ορισμούς με γραπτό λόγο και ζωγραφική, όπως “τι είναι τα Χριστούγεννα” για τον καθένα τους.