
Τοποθέτηση του μαθηματικού μας κ. Γρίδου Παναγιώτη στο 13th annual International Conference on Education and New Learning Technologies (https://iated.org/edulearn/ ) με τίτλο «CREATIVE PROBLEM POSING IN GEOMETRY: THE ROLE OF GEOMETRICAL FIGURE APPREHENSION» σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το Πανεπιστήμιο Πατρών.
Ο σκοπός αυτής της μελέτης είναι να διερευνήσει πώς η κατασκευή Γεωμετρικών προβλημάτων επηρεάζει τη μαθηματική δημιουργικότητα των μαθητών (ευχέρεια, ευελιξία, πρωτοτυπία) και πώς η μαθηματική τους δημιουργικότητα σχετίζεται με την αντίληψη του Γεωμετρικού σχήματος.
Η περίληψη της εργασίας: https://iated.org/concrete3/view_abstract.php?paper_id=89251